hfselm

  • ۰
  • ۰
دانلود پروسه تحلیل محتوای کتاب بخوانیم پنجم ابتدایی ازمنظرهای مختلف

دانلود پروسه تحلیل محتوای کتاب بخوانیم پنجم ابتدایی ازمنظرهای مختلف . پروسه تحلیل محتوای کتاب بخوانیم پنجم ابتدایی ازمنظرهای مختلف فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 24 چکیده : کتاب از نظر تحلیل وضعیت ظاهری درسطح بالایی قرار دارد ولی مثلا طرح رو جلد تا حدودی با محتوا هماهنگ نیست . کتاب از نظرمحتوای نوشتاری هم مانند مورد بالا از نظر بعضی ملاک ها درسطح بالاولی مثلا از نظر تقویت خلاقیت در سطح پایین است ومطالب جنبه حفظی دارند . کتاب ازاز نظر تقویت پژوهشگری با توجه به فرمول عال ا ودانش آموزان را به پژوهش گری دعوت می کند . کتاب ازنظر تقویت میزان تفکر خلاق ونقاد باز مثلا ازنظر تقویت روح فلسفی در سطح پایین قرار دارد . کتاب از نظر پرسش هایش با توجه به فرمول ضریب درگیری که عدد حاصله بین 0.4و1.5بود ضریب درگیری قابل قبولی داشت . کتاب از نظر ارتباط عمودی وافقی دربعضی جاها مثلا به بحث نیازی توجه نکرده وازنظر دشواری دروضعیت یکسان نیست ودربقیه موارد توجه زیاد شده است . کتاب ازنظر مناسب بودن با پایه طبق نظر مک لافلین برای کلاس پنجم مناسب نیست . کتاب از نظرتصاویر ه بحث تفاوت فرهنگ ها وارتباط محیطی توجه چندانی نشدهو ادامه و دانلود

فایل تحقیق در مورد خلاقیت در کودکان

فایل تحقیق در مورد خلاقیت در کودکان. تحقیق در مورد خلاقیت در کودکان فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 28 مقدمه تغییر و تحول در عرصه های مختلف اجتماعی,اقتصادی, سیاسی, فرهنگی و در عصر حاضر امری اجتناب ناپذیر است و این تغییر و تحول به نوبة خود از پیشرفتهایی که بطور روزمره در علوم و تکنولوژی های مختلف در سطح جهان نشأت می گیرد, از این گذشته نیز در عرصه زندگی او پدید می آید. از آنجایی که در جهان پیچیده امروزی بدنبال تغییر و تحولات نیز در عرصه ها, فرصتهاو تهدیدهای گسترده ای نیز ایجاد می شود, لذا سازمانها و شرکتها به روشها, راه حل ها و طرز نگرش های تازه برخورد صحیح و اصولی با این فرصتها و تهدیدها نیاز دارند, به طوری که بتوانند فرصتها را غنیمت شمرده و به مقابله با تهدید ها بپردازند . خلاقیت مقوله ای است که ارتباط نزدیکی با تغییر و تحول دارد . به عبارت, می توان تغییر و تحول را ناشی از خلاقیت و ایده های خلاق پنداشت, به همین دلیل است که دستاوردهای علمی بشر در عرصه های مختلف اجتماعی, اقتصادی , سیاسی, فرهنگی و جملگی اشاره به این نکته دارند. که با ایده های خلاق و به مفهوم عام آن یعنی خلاقیت می توان پی

پاورپوینت آب درمانی زانو

پاورپوینت آب درمانی زانو نوع فایل:ppt pptx ( پاورپوینت ) ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از اسلاید : تعداد اسلاید : 16 صفحه هیدروتراپی زانو تمرینات کششی زانو کشش عضلات چهار سر حرکت دهنده های اصلی : عضلات چهار سر و تا کننده ی ران بایستید و دیوارۀ استخر را بگیرید . زانو ی درگیر را خم کنید و مچ پا را با دست همان طرف بگیرید . پاشنه را به خارج و به طرف کف استخر بکشید ، تا جایی که کشش را در جلوی ران درگیر احساس کنید . مفصل ران را صاف نگه دارید . نگه دارید و سپس رها کنید و پا را پایین بیاورید . کشش غیر فعال چهار سر حرکت دهنده های اصلی : عضلات چهار سر و تاکنندۀ ران .این تمرین برای عضلاتی که برای تاکردن زانو محدودیت دارند مناسب است . یک وسیلۀ شناوری را دور مچ پای درگیر قرار دهید. در حالی که ران ها رو به جلو و مفاصل ران با دیواره تماس دارند ، رو به دیوارۀ استخر بایستید . تنه را صاف و زانو ها و مفاصل ران را در راستای عمودی نگه دارید . زانو را تا جاییکه ممکن است به آرامی تا کنید ، پاشنه را به طرف کف استخر فشار دهید . نگه دارید و سپس رها کنید . کشش تا کردن زانو در حا

دانلود تحلیل محتوای فارسی اول

دانلود تحلیل محتوای فارسی اول . تحلیل محتوای فارسی اول فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 111

فایل کارورزی 3 راهنمایی و مشاوره

فایل کارورزی 3 (راهنمایی و مشاوره). کارورزی (راهنمایی و مشاوره ) فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 46 مقدمه معلمی به عنوان شغل انبیاء و هدایت دانش اموزان برای اینده بی شک از هر کار دیگری مهمتر و زمینه پیشرفت در جامع و سعادت اخروی را به دنبال خواهد داشت در هدایت و بالندگی یک جامع مشاغل و حرفه های فراوانی دخیل هستند که زیر بنای همه انها اموزش و پرورش که زیر بنای هر کاری است می باشد در این امر مهم مدرسه به عنوان محل یادگیری و رشد اخلاقی دانش اموزان چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم می باشد . در هنگام ورود به دانشگاه فرهنگیان به این امر مهم واقف بودم که شغلی را انتخاب کردم که مسئولیت بزرگیست و نباید ان را با مادیات و حقوق ماهیانه ان از ارزش ان کاست چون اموزشی که با خلوص نیت و برای رضای خدا صورت گیرد نتیجه ی در بر خواهد داشت . در تدریس بار مواردی برخورد می کنیم که هیچ کسی به غیر یک معلم دلسوز و مهربان نمی تواند ان را درک کند و به گونه ای مناسب حل کند،در جامعه امروز و در جهان کنونی به اموزش و پرورش به عنوان مسیر پیشرفت و ابادانی هر کشوری یاد می شود به همین منظور است که گویند از می خواهی

فایل کارورزی ۳ راهنمایی و مشاوره

فایل کارورزی ۳ (راهنمایی و مشاوره). کارورزی ۳ ( راهنمایی و مشاوره ) فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 46

فایل گزارش کارورزی تمرین دبیری1 دبیری شیمی

فایل گزارش کارورزی تمرین دبیری1 (دبیری شیمی). گزارش کارورزی تمرین دبیری1 (دبیری شیمی ) فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 14 گزارش آزاد : صبح ساعت 5:30 بیدار شدم و بعد از نماز دیگر خوابم نبرد. همینطور با چشم باز روی تختم دراز کشیده بودم و به مدرسه فکر میکردم. گاهی می ترسیدم از این که در مدرسه و در اولین مواجهه با دانش آموزان به مشکل بر بخورم و گاهی هم ذوق زده میشدم از این که دیگر احساس معلم بودن به من دست میداد. نمیدانم اصلا چطور دوساعت گذشت و وقت رفتن به مدرسه رسید. بلند شدم چند لقمه ای صبحانه خوردم، بهترین لباس هایم را پوشیدم، عطر زدم، کفش هایم را واکس زدم با ظاهری آراسته و دلی پر از ذوق و شوق از خوابگاه بیرون رفتم . خودم تنها بودم و هیچ یک از دوستانم آن روز کارورزی نداشت اما به خاطر من آن ها هم بیدار شدند و بدرقه ام کردند . هر قدمی که برمیداشتم ضربان قلبم تندتر و تندتر میزد تا این که به مدرسه رسیدم،مدرسه شهید مقصودی بچه ها داشتند مراسم صبحگاهی را انجام میدادند ومن هم به بچه ها و مسئول برگزاری مراسمات سلامی کردم و رفتم داخل.برایم عجیب بود که تمام دلهره هایم بعد از دیدن بچه ها ریخت و من آسوده

فایل چگونه مشکلات یادگیری عربی دانش آموزان را حل نماییم

فایل چگونه مشکلات یادگیری عربی دانش آموزان را حل نماییم؟. چگونه مشکلات یادگیری عربی دانش آموزان را حل نماییم؟ فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 17 مقدمه : روش آموزش هر درس ، فرع بر محتوا و هدف درس است و در برنامه ریزی هر درس باید مورد توجه قرار گیرد . در برنامه ریزی درسی نیز دیدگاهها یا فلسفه و تفکری که در پشت برنامه ریزی درسی هست ، اهمیت درجه اول را دارد زیرا آن دیدگاهها ، هم در گزینش محتوا موثرند و هم در سازماندهی و هم در انتخاب روش تدریس. در واقع باید روشن باشد که ما از درس عربی، چه انتظاراتی داریم و کدامین رویکرد آموزشی مورد توجه ماست. اگر هدف ما در تدریس درس ، آموزش قواعد ، باشد طبعا نباید برای حفظ اطلاعات پرحجم عربی و به خاطر سپردن آنها توسط دانش آموزان برنامه ریزی کنیم بلکه باید هم در محتوا و هم در روش تدریس و هم در باره جایگاه معلم در فرایند آموزش و سرانجام درباره نحوه ارزشیابی درسی ، فکر دیگری کرد. در بررسی روش تدریس درس عربی ، دو مشکل مهم زیر قابل تاملند: اول – تکیه بیش از حد بر محفوظات و انتقال اطلاعات و دوری گزیدن از آموزش تفکر انتفادی:ما در عربی با مفاهیم متعددی روبه رو هستیم. حالا اگر قرار

فایل گزارش پایانی کارورزی4 علوم تربیتی

فایل گزارش پایانی کارورزی4 (علوم تربیتی). گزارش پایانی کارورزی4 (علوم تربیتی ) فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 29 چکیده : این طراحی شامل تدریس فصلی از فارسی چهارم دبستان می باشد که درآن نقشه ی مفهومی ،کاربرگ الف،ب،ج،گنجانده شده است وتدریسی که صورت گرفته است با توجه به طراحی که انجام داده ایم صورت گرفته است وبا نظرات دوستان کارورز ومعلم راهنما اجرا ودر مراحل بعدی اصلاح گردیده است . یکی از راهکارهای عملیاتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش محوری و ایجاد شبکه های فعال پژوهشی درنظام تعلیم وتربیت است تا نظام آموزشی با تحولات جهانی در عرصه های علمی، فناوری و همگام باشد . این راهکار نیازمند معلمانی خردمند ، خلاق و نوآوری است که روحیه ی کنجکاوی وپژوهشگری داشته باشند و از روشهای نوین درفرایند یاددهی- یادگیری استقبال کنند تا بتوانند دانش آموزانی پژوهشگر تربیت نمایند. یکی از روشهایی که امروزه اکثرنظام های آموزشی دنیا برآن متمرکز شده اند، فرایند درس پژوهی است که موجب پرورش حرفه ای معلم می شود.لذا در این ترم از کارورزی با گروه درس پژوه به بررسی یک فصل از کتاب مطالعات ا

دانلود تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی پایه ی ششم ابتدایی

دانلود تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی پایه ی ششم ابتدایی . تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی پایه ی ششم ابتدایی فرمت فایل :pdf تعداد صفحات : 14

فایل زندگینامه حکیم ابوالقاسم فردوسی

فایل زندگینامه حکیم ابوالقاسم فردوسی. زندگینامه حکیم ابوالقاسم فردوسی فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 8 زندگینامه فردوسی « حکیم ابوالقاسم فردوسی» در سال 329 هجری در «طبران» طوس به دنیا آمد. پدرش از دهقانان طوس بود که ثروت و موقعیت قابل توجهی داشت. فردوسی در جوانی با درآمدی که از املاک پدرش به دست می آورد، به کسی محتاج نبود؛ اما بتدریج، آن اموال را از دست داد و به تهیدستی گرفتار شد . وی از همان زمان که به کسب علم و دانش می پرداخت، به خواندن داستان هم علاقه مند شد و به تاریخ و اطلاعات مربوط به گذشته ایران عشق می ورزید. همین علاقه به داستانهای کهن بود که او را به فکر انداخت تا شاهنامه را به نظم در آورد. چنان که از گفته خود او بر می آید، مدتها در جستجوی این کتاب بوده و پس از یافتن نسخه اصلی داستانهای شاهنامه، نزدیک به سی سال از بهترین ایام زندگی خود را وقف این کار کرده است. او در این باره می گوبد : بسی رنج بردم بدین سال سی عجم زنده کردم بدین پارسی فردوسی در سال 370 یا 371، به نظم در آوردن شاهنامه را آغاز کرد و در اوایل این کار، هم خود او ثروت و

پاورپوینت Thorax Cross section

پاورپوینت Thorax Cross section نوع فایل:ppt pptx ( پاورپوینت ) ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از اسلاید : تعداد اسلاید : 119 صفحه IN THE NAME OF ALLAH Thorax Cross section MRI CTSMagnetic Resonance Imaging ام آر آی از بعضی نقاط برتری و از بعضی جهات دیگر نسبت به ابزار دیگر در فیزیک پزشکی ضعف دارد.در قیاس با سی تی اسکن این موارد عبارتند از[۷]: برتریهای امآرآی در مقایسه با سی تی اسکن تضاد تصویری (سایهروشن) contrast بالاتر از سی تی اسکن. تهیه مقاطع تصویری از جهات مختلف (از جمله اریب). عدم استفاده از پرتوهای یونیزه کننده. مانند سیتیاسکن موجب سخت شدن باریکه پرتوها (آرتیفکت سخت، beam hardening) نمیشود. نقاط ضعف ام آر آی در مقایسه با سیتیاسکن پر هزینه تر از سیتیاسکن، کمیابتر، و کار با آن مشکلتر است. تصویرگیری زمان بیشتری میبرد. وضوح یا قدرت تفکیک پذیری یا رزولوشن (به انگلیسی: Resolution) تصویری کمتری دارد. بدلیل طولانی تر بودن اسکنها آرتیفکت حرکتی بیشتری دارد. موجب مشکلات برای ب

فایل تست شخصیت شناسی هارتمن

فایل تست شخصیت شناسی هارتمن. تست شخصیت شناسی هارتمن تعداد سوال: 45 فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 5 هارتمن بر این اساس شخصیت افراد را در 4 رنگ: قرمز (قدرت)، آبی (صمیمیت)، سفید ( صلح و آرامش)، زرد (لذت و تفریح)، دسته بندی کرده است. با انجام این آزمون شما می توانید نسبت به شخصیت خودتان (بر اساس ارزش های محوری که دارید ) ، اطلاعات مفیدی کسب کنید . تست شخصیت هارتمن جزو مجموعه تست های روانشناسی رایگان تلنت یاب بوده و شامل تفسیر تفصیلی هسته پژوهشی روانشناسی صنعتی دانشگاه علامه طباطبائی نمی باشد . 0 1 کلمه یا عبارتی که به بهترین شکل شما را توصیف می نماید انتخاب نمایید . خود رأی حمایتگر خلاق خونگرم 2 کلمه یا عبارتی که به بهترین شکل شما را توصیف می نماید انتخاب نمایید . قدرتطلب کمالگرا &

پاورپوینت bees

پاورپوینت bees نوع فایل:ppt pptx ( پاورپوینت ) ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از اسلاید : تعداد اسلاید : 13 صفحه ©abcteach.com BEES Bees make honey.©abcteach.com Many different types of bees work together to build a hive. ©abcteach.com Bees are built for collecting honey. special stomach hollow tongue stinger enzymes ©abcteach.com Forager bees collect pollen and nectar from flowers and bring it to the hive.©abcteach.com House bees turn the pollen and nectar into honey.©abcteach.com Worker bees also build the honeycomb structure.©abcteach.com Worker Bees Work Hard! Collect nectar Turn nectar into honey Build honeycombs Take care of eggs Take care of larvae Feed the queen Defend the hive ….much more! ©abcteach.com Bees dance to communicate.©abcteach.com Drones help the queen make eggs.©abcteach.com The queen can lay 1500 eggs a day! ©abcteach.com Bees all work together, and they work

فایل تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی سوم

فایل تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی سوم. تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی سوم فرمت فایل : pdf تعداد صفحات : 79

فایل تحلیل محتوای ریاضی دوم دبستان

فایل تحلیل محتوای ریاضی دوم دبستان. تحلیل محتوای ریاضی دوم دبستان فرمت فایل : pdf تعداد صفحات : 81

دانلود تحلیل محتوای علوم سوم

دانلود تحلیل محتوای علوم سوم . تحلیل محتوای علوم سوم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 8

دانلود تحلیل محتوا و بررسی انواع آرایه های ادبی در فارسی ششم

دانلود تحلیل محتوا و بررسی انواع آرایه های ادبی در فارسی ششم . تحلیل محتوا و بررسی انواع آرایه های ادبی در فارسی ششم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 30 مقدمه : کتاب درسی یکی از مهمترین منابع یادگیری دانش آموزان است و در کشور ما هم یکی از مهم ترین نقش‏ها را ایفا می‏کند و اکثر فعالیت‏های آموزشی در حیطه ی کتاب درسی انجام می‏گیرد. ازآنجا که کتاب درسی تاثیر به‏سزایی درتعلیم وتربیت و آینده دانش آموزان به خصوص مقطع ابتدایی دارد باید این کتاب ازهمه لحاظ مورد بررسی دقیق و هوشمندانه قرار گیرد تا منبعی که دراختیار دانش آموزان می‏باشد هیچ گونه نقص محتوایی و ظاهری نداشته باشد که باعث انحراف دانش آموزان شود . تحلیل محتوا یک شیوه پژوهشی جهت مطالعه و بررسی دقیق ارتباطات انسانی است که همواره در جریان زندگی روزمره وجود دارد. تحلیل وبررسی محتوای کتاب درسی به تصمیم سازان و برنامه ریزان درسی کمک میکند تا در هنگام تدوین کتاب‏های درسی تصمیمات صحیحی بگیرند تا میزان نقص ها و کاستی ها را به حداقل برسانند. چنانچه معلمان قادر به نقد و تحلیل علمی محتوای آموزشی و تعیین نقاط قوت وضعف آن باشند، در انتخا

دانلود تحلیل محتوای فارسی اول

دانلود تحلیل محتوای فارسی اول . تحلیل محتوای فارسی اول فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 40

دانلود تحلیل محتوای فارسی اول

دانلود تحلیل محتوای فارسی اول . تحلیل محتوای فارسی اول فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 30

دانلود تحلیل محتوا درس 2 علوم دوم

دانلود تحلیل محتوا درس 2 علوم دوم . تحلیل محتوا درس 2 علوم دوم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 5 روایی : طبق مطالب و تصاویر موجود در درس،محتوای درس وهدف درس یکی است . پایائی : از توالی خوبی برخوردار است. مظالب پشت سر هم آمده و مرطبت به هم هستند . تعداد واژه ها : تعداد واژه های این درس نسبت به سن دانش آموز مناسب است وبیشتر از تصاویر استفاده شده تا از کلمات و متن . میزان تمرینها و فعالیت ها : طبق موضوع درس که هوای سالم و آب سالم است فقط یک فعالیت وجود دارد ویک ایستگاه فکر ودر آخر درس یک گزارش کنید وجوددارد.که میزان این فعالیت ها و تمرین برای بیان مفهوم ویادگیری درس کم است . فرصت و تکالیف یادگیری : درکتاب یک فعالیت،3گفتگو کنید یک گزارش کنید،که در پایان درس است وجوددارد که برای تفهیم مطالب این تعدادکم است ولی فرصت رابرای فهم مطالب ویادگیری محتوای درس فراهم کرده است . میزان تحقق اهداف شناختی،عاطفی ومهارتی : اهداف شناختی که مربوط به حیطه دانشی است دراین درس رعایت شده وباعث علاقه مند کردن دانش آموزان به موضوع درس شده وباتوجه به فعالیت صفحه 17 که آزمایش مربوط به در

دانلود تحلیل محتوا 1 علوم سال چهارم

دانلود تحلیل محتوا (1) علوم سال چهارم . تحلیل محتوا (1) علوم سال چهارم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 6 مقدمه : باتوجه به اهمیت تحلیل محتوا ونقشی که این پدیده می تواند در برنامه ریزی درسی کشور ایفا کند اینجانب محمود اکبری رزجی کارشناس علوم تربیتی یکی از روش های تحلیل محتوا بنام [تکنیک ویلیام رومی] را انتخاب کردم شرح کار بنده به صورت زیر می باشد : ابتدا علوم سال چهارم ابتدای انتخاب کردم که شامل 106صفحه بود وسپس فسمت انتخاب شده را به 3قسمت مساوی تقسیم کردم.که عبارت ان از:قسمت اول:( 40-1)قسمت دوم:(70-40)قسمت سوم:(106-70)ازهریک از قسمت های مذکوربصورت نمونه گیری منظم 25 جمله انتخاب کردم.که روی هم دیگر 75 جمله شد .جملات انتخاب شده را با توجه به ده فاکتور ویلیام رومی جملات را در دو قسمت فعال وغیر فعال تقسیم کردم که در نهایت از 75 جمله 33 جمله ی ان فعال بود و42 جمله ی ان غیر فعال بود.حاصل فعال رابر غیر فعال تقسیم کردم.که نتیجه ی ان برابر بود با07بود . در ادامه این روش را به صورت تفضیلی ادامه داده ودنبال کرده ام . فعال = ضریب درگیری غیر فعال

وکتور گل

وکتور گل وکتور گل

فایل تحلیل محتوای ریاضی دوم دبستان

فایل تحلیل محتوای ریاضی دوم دبستان. تحلیل محتوای ریاضی دوم دبستان فرمت فایل : pdf تعداد صفحات : 91

فایل تحلیل محتوای فارسی چهارم درس یازدهم فصول 2 3 و 6

فایل تحلیل محتوای فارسی چهارم درس یازدهم فصول 2،3 و 6. تحلیل محتوای فارسی چهارم درس یازدهم فصول 2،3 و 6 فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 17 جامعه آماری: متن نوشتاری کتاب فارسی خوانداری درس یازدهم(فرمانده دل ها)پایه چهارم ابتدایی معیار توصیف: انواع فعل های ماضی درجمله ها(متن درس موردنظر براساس انواع فعل های ماضی تحلیل شده و توصیف میگردد .) انتخاب طبقه بندی: انواع فعل های ماضی 1- ماضی ساده 2-ماضی استمراری 3-ماضی بعید 4- ماضی التزامی 5-ماضی نقلی تعیین واحد ثبت: در درس موردنظرعنصری که باید مورد شمارش قرار گیرد تعداد جملات ماضی است . تشخیص عناصر هرطبقه : طبقه جملات با افعال ماضی ساده عدد 1 طبقه جملات با افعال ماضی استمراری عدد 2

فایل تحلیل محتوای کتاب علوم سوم دبستان

فایل تحلیل محتوای کتاب علوم سوم دبستان. تحلیل محتوای کتاب علوم سوم دبستان فرمت فایل : pdf تعداد صفحات : 86

فایل تحلیل محتوای علوم دوم ابتدایی

فایل تحلیل محتوای علوم دوم ابتدایی. تحلیل محتوای علوم دوم ابتدایی فرمت فایل : pdf تعداد صفحات : 105

فایل تحلیل محتوای علوم ششم پایه ابتدایی درس یازده و دوازده

فایل تحلیل محتوای علوم ششم پایه ابتدایی درس یازده و دوازده. تحلیل محتوای علوم ششم پایه ابتدایی درس یازده و دوازده درس شگفتی های برگ هرکدام جای خود 1 فرمت فایل :pdf تعداد صفحات : 11

دانلود تحلیل محتوای کتاب علوم اجتماعی چهارم

دانلود تحلیل محتوای کتاب علوم اجتماعی چهارم . تحلیل محتوای کتاب علوم اجتماعی چهارم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 20 چکیده تحقیقی که تحت عنوان تحلیل محتوای کتاب علوم اجتماعی پایه چهارم دبستان با استفاده از روش ویلیام رومی انجام شده در سه مقوله ی متن،تصاویر و اشکال و سوالات وپرسش ها مورد ارزیابی و تفسیر با ملاک های ویلیا رومی انجام گرفته است.جامعه اماری تحقیق در حوزه ی متن 10 متن بصورت تصادفی و در حوزه ی تصاویر و اشکال 10 شکل بصورت تصادفی و در حیطه ی سوالات 10 سوال بصورت تصادفی انتخاب و تفسیر شده است . روش تحقیق، از نوع تحلیلی بوده و برای بررسی داده ها و اطلاعات از ارزشهای مناسب آمار توصیفی مانند: فراوانی،رسم جداول و محاسبه ضریب درگیری دانش آموزان با متن تصاویر و پرسشها استفاده شده است نتایج کلی بدست امده برای ضریب درگیر متن 25/0 بوده که در حقیقت نیاز پژوهشی دانش آموز را براورده نمیسازد و در واقع به هیچ وجه متن کتاب دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش دعوت نمی کند و به شیوه غیر فعال ارائه شده است که به نحوی از فراگیر میخواهید مطالب را تنها به گونه ای حفظ کند. وج

وکتور پروانه

وکتور پروانه وکتور پروانه

فایل تحلیل محتوای کتب بخوانیم و بنویسیم اول

فایل تحلیل محتوای کتب بخوانیم و بنویسیم اول. تحلیل محتوای کتب بخوانیم و بنویسیم اول فرمت فایل :pdf تعداد صفحات : 46

فایل تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان سوم

فایل تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان سوم. تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان سوم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 52 در تحلیل این کتاب سعی شده است که در حد توان اهداف،محتوا و روشهای تدریس در درس هدیه های آسوان سوم مورد بررسی قرار گیرد.قبل از برداختن به این موضوع به یک سوال مهم باسخ می دهیم . چرا کتاب دینی تغییر کرد ؟ ١ - زمان تغییر کرده است . 2 - بچه های امروزی با بچه های قبل فرق دارند . 3 - والدین بچه ها عوض شده اند . 4 - دین گریزی و دین ستیزی زیاد شده است . 5 - پیشرفت علم و تکنولوژی دلایل تغییر نام تعلیمات دینی به هدیه های آسمان : - هدیه ملموس و محسوس است و با دنیای شناختی کودکان همخوانی دارد . - هدیه برای کودکان و بزرگسالان خوشایند و دوست داشتنی است . - هدیه جنبه ی کاربردی دارد و در زندگی کودکان قابل لمس است . - آسمان مظهر زیبایی و آرامش است و دید وسیع و رو به بالا را تقویت می کند . - نعمتهای خداوند از آسمان نازل می شود . - تفکر کودکان دبستانی عینی و محسوس است . مفهوم دین و دینی انتزاعی و ذهنی هستند و برای کودکان قابل فهم نمی

فایل تحلیل محتوای هدیه آسمانی دوم

فایل تحلیل محتوای هدیه آسمانی دوم. تحلیل محتوای هدیه آسمانی دوم فرمت فایل : pdf تعداد صفحات : 86

فایل تحلیل محتوای کتب درسی فارسی دوم

فایل تحلیل محتوای کتب درسی فارسی دوم. تحلیل محتوای کتب درسی فارسی دوم فرمت فایل :pdf تعداد صفحات : 20

فایل پروسه تحلیل محتوای کتاب بخوانیم پنجم ابتدایی ازمنظرهای مختلف

فایل پروسه تحلیل محتوای کتاب بخوانیم پنجم ابتدایی ازمنظرهای مختلف. پروسه تحلیل محتوای کتاب بخوانیم پنجم ابتدایی ازمنظرهای مختلف فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 24 چکیده : کتاب از نظر تحلیل وضعیت ظاهری درسطح بالایی قرار دارد ولی مثلا طرح رو جلد تا حدودی با محتوا هماهنگ نیست . کتاب از نظرمحتوای نوشتاری هم مانند مورد بالا از نظر بعضی ملاک ها درسطح بالاولی مثلا از نظر تقویت خلاقیت در سطح پایین است ومطالب جنبه حفظی دارند . کتاب ازاز نظر تقویت پژوهشگری با توجه به فرمول عال ا ودانش آموزان را به پژوهش گری دعوت می کند . کتاب ازنظر تقویت میزان تفکر خلاق ونقاد باز مثلا ازنظر تقویت روح فلسفی در سطح پایین قرار دارد . کتاب از نظر پرسش هایش با توجه به فرمول ضریب درگیری که عدد حاصله بین 0.4و1.5بود ضریب درگیری قابل قبولی داشت . کتاب از نظر ارتباط عمودی وافقی دربعضی جاها مثلا به بحث نیازی توجه نکرده وازنظر دشواری دروضعیت یکسان نیست ودربقیه موارد توجه زیاد شده است . کتاب ازنظر مناسب بودن با پایه طبق نظر مک لافلین برای کلاس پنجم مناسب نیست . کتاب از نظرتصاویر ه بحث تفاوت فرهنگ ها وارتباط محیطی توجه چندانی نشدهو

فایل تحلیل محتوای فارسی اول

فایل تحلیل محتوای فارسی اول. تحلیل محتوای فارسی اول فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 111

فایل تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی پایه ی ششم ابتدایی

فایل تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی پایه ی ششم ابتدایی. تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی پایه ی ششم ابتدایی فرمت فایل :pdf تعداد صفحات : 14

فایل تحلیل محتوای علوم سوم

فایل تحلیل محتوای علوم سوم. تحلیل محتوای علوم سوم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 8

فایل تحلیل محتوا و بررسی انواع آرایه های ادبی در فارسی ششم

فایل تحلیل محتوا و بررسی انواع آرایه های ادبی در فارسی ششم. تحلیل محتوا و بررسی انواع آرایه های ادبی در فارسی ششم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 30 مقدمه : کتاب درسی یکی از مهمترین منابع یادگیری دانش آموزان است و در کشور ما هم یکی از مهم ترین نقش‏ها را ایفا می‏کند و اکثر فعالیت‏های آموزشی در حیطه ی کتاب درسی انجام می‏گیرد. ازآنجا که کتاب درسی تاثیر به‏سزایی درتعلیم وتربیت و آینده دانش آموزان به خصوص مقطع ابتدایی دارد باید این کتاب ازهمه لحاظ مورد بررسی دقیق و هوشمندانه قرار گیرد تا منبعی که دراختیار دانش آموزان می‏باشد هیچ گونه نقص محتوایی و ظاهری نداشته باشد که باعث انحراف دانش آموزان شود . تحلیل محتوا یک شیوه پژوهشی جهت مطالعه و بررسی دقیق ارتباطات انسانی است که همواره در جریان زندگی روزمره وجود دارد. تحلیل وبررسی محتوای کتاب درسی به تصمیم سازان و برنامه ریزان درسی کمک میکند تا در هنگام تدوین کتاب‏های درسی تصمیمات صحیحی بگیرند تا میزان نقص ها و کاستی ها را به حداقل برسانند. چنانچه معلمان قادر به نقد و تحلیل علمی محتوای آموزشی و تعیین نقاط قوت وضعف آن باشند، در انتخا

فایل تحلیل محتوای فارسی اول

فایل تحلیل محتوای فارسی اول. تحلیل محتوای فارسی اول فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 40

فایل تحلیل محتوای فارسی اول

فایل تحلیل محتوای فارسی اول. تحلیل محتوای فارسی اول فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 30

فایل تحلیل محتوا درس 2 علوم دوم

فایل تحلیل محتوا درس 2 علوم دوم. تحلیل محتوا درس 2 علوم دوم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 5 روایی : طبق مطالب و تصاویر موجود در درس،محتوای درس وهدف درس یکی است . پایائی : از توالی خوبی برخوردار است. مظالب پشت سر هم آمده و مرطبت به هم هستند . تعداد واژه ها : تعداد واژه های این درس نسبت به سن دانش آموز مناسب است وبیشتر از تصاویر استفاده شده تا از کلمات و متن . میزان تمرینها و فعالیت ها : طبق موضوع درس که هوای سالم و آب سالم است فقط یک فعالیت وجود دارد ویک ایستگاه فکر ودر آخر درس یک گزارش کنید وجوددارد.که میزان این فعالیت ها و تمرین برای بیان مفهوم ویادگیری درس کم است . فرصت و تکالیف یادگیری : درکتاب یک فعالیت،3گفتگو کنید یک گزارش کنید،که در پایان درس است وجوددارد که برای تفهیم مطالب این تعدادکم است ولی فرصت رابرای فهم مطالب ویادگیری محتوای درس فراهم کرده است . میزان تحقق اهداف شناختی،عاطفی ومهارتی : اهداف شناختی که مربوط به حیطه دانشی است دراین درس رعایت شده وباعث علاقه مند کردن دانش آموزان به موضوع درس شده وباتوجه به فعالیت صفحه 17 که آزمایش مربوط به در

فایل تحلیل محتوا 1 علوم سال چهارم

فایل تحلیل محتوا (1) علوم سال چهارم. تحلیل محتوا (1) علوم سال چهارم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 6 مقدمه : باتوجه به اهمیت تحلیل محتوا ونقشی که این پدیده می تواند در برنامه ریزی درسی کشور ایفا کند اینجانب محمود اکبری رزجی کارشناس علوم تربیتی یکی از روش های تحلیل محتوا بنام [تکنیک ویلیام رومی] را انتخاب کردم شرح کار بنده به صورت زیر می باشد : ابتدا علوم سال چهارم ابتدای انتخاب کردم که شامل 106صفحه بود وسپس فسمت انتخاب شده را به 3قسمت مساوی تقسیم کردم.که عبارت ان از:قسمت اول:( 40-1)قسمت دوم:(70-40)قسمت سوم:(106-70)ازهریک از قسمت های مذکوربصورت نمونه گیری منظم 25 جمله انتخاب کردم.که روی هم دیگر 75 جمله شد .جملات انتخاب شده را با توجه به ده فاکتور ویلیام رومی جملات را در دو قسمت فعال وغیر فعال تقسیم کردم که در نهایت از 75 جمله 33 جمله ی ان فعال بود و42 جمله ی ان غیر فعال بود.حاصل فعال رابر غیر فعال تقسیم کردم.که نتیجه ی ان برابر بود با07بود . در ادامه این روش را به صورت تفضیلی ادامه داده ودنبال کرده ام . فعال = ضریب درگیری غیر فعال

فایل تحلیل محتوای کتاب علوم اجتماعی چهارم

فایل تحلیل محتوای کتاب علوم اجتماعی چهارم. تحلیل محتوای کتاب علوم اجتماعی چهارم فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 20 چکیده تحقیقی که تحت عنوان تحلیل محتوای کتاب علوم اجتماعی پایه چهارم دبستان با استفاده از روش ویلیام رومی انجام شده در سه مقوله ی متن،تصاویر و اشکال و سوالات وپرسش ها مورد ارزیابی و تفسیر با ملاک های ویلیا رومی انجام گرفته است.جامعه اماری تحقیق در حوزه ی متن 10 متن بصورت تصادفی و در حوزه ی تصاویر و اشکال 10 شکل بصورت تصادفی و در حیطه ی سوالات 10 سوال بصورت تصادفی انتخاب و تفسیر شده است . روش تحقیق، از نوع تحلیلی بوده و برای بررسی داده ها و اطلاعات از ارزشهای مناسب آمار توصیفی مانند: فراوانی،رسم جداول و محاسبه ضریب درگیری دانش آموزان با متن تصاویر و پرسشها استفاده شده است نتایج کلی بدست امده برای ضریب درگیر متن 25/0 بوده که در حقیقت نیاز پژوهشی دانش آموز را براورده نمیسازد و در واقع به هیچ وجه متن کتاب دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش دعوت نمی کند و به شیوه غیر فعال ارائه شده است که به نحوی از فراگیر میخواهید مطالب را تنها به گونه ای حفظ کند. وج

فایل تحلیل محتوای کتاب علوم ششم

فایل تحلیل محتوای کتاب علوم ششم. تحلیل محتوای کتاب علوم ششم فرمت فایل: pdf تعداد صفحات : 68

فایل تحلیل محتوای ریاضی سوم فصل 1تا 5 گروه علوم تربیتی

فایل تحلیل محتوای ریاضی سوم فصل 1تا 5 (گروه علوم تربیتی). تحلیل محتوای ریاضی سوم فصل 1تا 5 (گروه علوم تربیتی ) فرمت فایل :pdf تعداد صفحات : 10

فایل تحلیل محتوای ریاضی سوم فصل1تا5 رشته علوم تربیتی

فایل تحلیل محتوای ریاضی سوم (فصل1تا5) (رشته علوم تربیتی). تحلیل محتوای ریاضی سوم (فصل1تا5) (رشته علوم تربیتی ) فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 8 مقدمه کتاب درسی یکی از مهمترین منابع یادگیری دانش آموزان است و در کشور ما هم یکی از مهمترین نقشها را ایفا میکندو اکثر فعالیتهای آموزشی در حیطه ی کتاب درسی انجام میگیرد . موارد زیر از دلایل انجام تحلیل محتواست . - از طریق تحلیل محتوا میتوان اهداف جزئی وکلی را محقق کرد . - در تمام کشورها برای هرپایه وهرماده ی درسی یک محتواو کتاب تعیین شده . - وجود نظام آموزشی متمرکز که موجب افزایش نقش کتاب گردیده است . روشها : در پژوهش حاضر فصول 1تا5 کتاب ریاضی سوم دبستان، هرفصل با یک روش مورد تحلیل واقع شده که به شرح زیر میباشد : تحلیل محتوای نوشتاری بر اساس ملاکها ی انتخاب

فایل تحلیل خوانایی درس شانزدهم کتاب هدیه های آسمان پایه ششم به روش مک لافلین

فایل تحلیل خوانایی درس شانزدهم کتاب هدیه های آسمان پایه ششم به روش مک لافلین. تحلیل خوانایی درس شانزدهم کتاب هدیه های آسمان پایه ششم به روش مک لافلین فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 3 10 جمله متوالی از ابتدای درس : زائران، بزرگ و کوچک از چهارگوشه حیاط حرم داخل می آمدند . شور و اشتیاق ویژه ای در چهره شان پیدا بود؛ درست مثل پرنده های مهاجر که به ساحل دریا می رسند . گنبد حرم مثل خورشید می درخشید و کبوتران دور صحن و گنبد و گلدسته ها پرواز می کردند . روی فرش های صحن نشسته بودیم . مرضیه که غرق تماشای حرم شده بود گفت : اینجا چقدر زیبا و با صفاست ! به من که خیلی خوش گذشت ! 10 جمله متوالی از میان درس : لیلا سوال خوبی پرسید

فایل تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی

فایل تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی. تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی فرمت فایل: ورد تعداد صفحات : 17 چکیده : هدف ازاین تحقیق ، بررسی و تحلیل محتوای کتاب علوم پنجم مقطع ابتدایی با روش ویلیام رومی در سال تحصیلی93-92 بوده است. بر اساس این تحلیل، ضریب درگیری دانش آموزان در موضوع «متن» کتاب بر اساس فرضیه مورد توجه قرار گرفته شده است. نمونه آماری تحقیق شامل 10 قسمت تصادفی از محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی که برابر با جامعه مورد مطالعه انتخاب گردیده است.روش تحقیق، از نوع تحلیلی بوده و برای بررسی داده ها و اطلاعات از ارزشی مناسب ( محاسبه ضریب درگیری) در هر فصل برای متن ، و نیز محاسبه ضریب نسبی در هر فصل برای اجزاء محتوا، استفاده شده است. که نتایج نشان داده: متن ها فعال است و محتوای متن کتاب علوم پنجم ابتدایی ارزش پژوهشی و تفکر دارد و همچنین جملات لفظی آن از جملات درکی بیشتر است . کلید واژه ها: تحلیل محتوا، دوره ابتدایی،کتاب علوم تجربی، ویلیام رومی . جامعه: علوم ابتدایی پایه پنجم نمونه: انتخاب 10 قسمت از کتاب

فایل تحلیل محتوای تصویر کتاب درسی براساس متن نوشتاری در کتاب فارسی خوانداری ابتدایی

فایل تحلیل محتوای تصویر کتاب درسی براساس متن نوشتاری در کتاب فارسی خوانداری ابتدایی. تحلیل محتوای تصویر کتاب درسی براساس متن نوشتاری در کتاب فارسی خوانداری ابتدایی فرمت فایل :pdf تعداد صفحات : 18

  • ۹۷/۰۱/۰۳
  • وبلاگ وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی