hfselm

۴۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیپیدها

لیپیدها

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 8

مقدمه

لیپیدها دسته‌ای از مولکولهای غیر قابل حل در آب و قابل حل در حلالهای آلی مانند اتر و کلروفرم هستند. نواحی غیر قطبی هیدروکربنی در آنها زیاد و تعداد گروههای قطبی کم است. از نظر ساختاری ، لیپیدها در مقایسه با سایر درشت مولکولهای زیستی کوچک‌اند و واحدهای ساختاری آنها را ترکیباتی به نام اسید چرب تشکیل می‌دهند.

اسیدهای چرب

اجزای اصلی سازنده لیپیدها را مونوکربوکسیلیک اسیدها با تعداد کربن زیاد (4 تا 30 کربن) در یک زنجیره دراز تشکیل می‌دهند. اسیدهای چرب حاصل از منابع جانوری ، ساختار ساده‌ای دارند و تعداد کربن آنها بین 14 تا 20 متغیر است. در حالی که اسیدهای چرب گیاهی بسیار پیچیده‌تر می‌باشند و عواملی مانند اپوکسی ، هیدروکسی ، کتو و حلقه‌های سیکلوپروپان به مولکولهای آنها افزوده شده‌اند. اسیدهای چرب به علت سمی بودن به صورت آزاد بسیار کم دیده می‌شوند و اکثرا با ایجاد ترکیب استرهای اکسیژن در ساختار لیپیدها شرکت می‌کنند.اسید چرب شامل یک گروه کربوکسیل (COOH-) در یک انتهاست که به آن زنجیره خطی درازی از هیدروکربنهای غیر قطبی متصل می‌شود. اگر همه اتمهای کربن موجود در زنجیره هیدروکربنی با پیوند یگانه به یکدیگر متصل شده باشند، اسید چرب را اشباع و اگر یک یا چند پیوند دو گانه در زنجیره وجود داشته باشد، آن را غیراشباع می‌نامند. هنگامی که اسیدهای چرب در آب قرار می‌گیرند، انتهای قطبی آنها با مولکولهای آب پیوند هیدروژنی تشکیل می‌دهد و دم غیر قطبی آنها را از آب دور می‌ماند. در سلولها اسیدهای چرب به صورت آزاد به مقدار کم یافت می‌شوند، ولی به عنوان واحدهای ساختاری لیپیدهای دیگر فراوانند.

انواع لیپیدها

تری گلیسریدها

تری گلیسریدها ، مهمترین شکلهای ذخیره‌ای لیپیدها هستند که در سلولهای جانوری و گیاهی به صورت ذرات چربی وجود دارند. انرژی حاصل از اکسایش تری گلیسریدها چند برابر انرژی حاصل از اکسایش قندها یا پروتئین‌ها می‌باشد. اکثر چربیهای طبیعی مانند کره ، روغن جامد و مایع ، چربیهای گوشت (پیه) ، چربی زیر پوست و حفره شکمی جانوران ، تری گلیسرید هستند. بافت چربی مهمترین بافت ذخیره‌ای چربی در بدن جانوران است.تری گلیسریدها از ترکیب سه مولکول اسید چرب و یک مولکول گلیسرول تشکیل می‌شوند. گلیسرول الکلی سه کربنی است که یک گروه هیدروکسیل با هر یک از کربنهای آن در پیوند است. برای تشکیل تری گلیسریدها یک مولکول اسید چرب با هر یک از گروههای هیدروکسیل موجود در گلیسرول ترکیب و به ازای هر اتصال حاصل ، یک مولکول آب ایجاد می‌شود. سه اسید چرب ممکن است از یک نوع یا از انواع مختلف باشند.اگر هر سه اسید چرب اسید پالمتیک باشد، ترکیب را تری پالمتین و اگر اسید استئاریک باشد، آن را تری استئارین می‌نامند. تری اسیل گلیسرولهایی که دو نوع یا چند نوع اسید چرب دارند، تری اسیل گلیسرولهای مرکب خوانده می‌شود، در نتیجه جهت معرفی آنها از شماره کربنهای گلیسرول استفاده می‌شود.

واکسها

پوششهای محافظ برخی از مهره داران و گیاهان از یک لایه نازک لیپیدی به نام واکس تشکیل شده است که بوسیله غده‌های پوستی آنها ترشح می‌شود. واکسها استرهای اسید چرب اشباع و یا غیراشباع همراه با الکلهایی هستند که حدود 16 تا 22 اتم کربن در ساختار خود دارند. از انواع مهم واکسها می‌توان پوششهای محافظ مو ، پشم ، خز و همچنین پوششهای محافظ میوه‌ها و برگ درختان را نام برد.

فسفولیپیدها

برخلاف تری گلیسریدها که چربیهای خنثی و ذخیره‌ای هستند، فسفولیپیدها ترکیبات باردار و ساختاری هستند. غشای پلاسمایی ، غشای اندامکهای یاخته‌ای و کلیه سیستمهای غشایی که در یاخته دیده می‌شوند، اساسا از فسفولیپید ساخته شده‌اند. به عبارت دیگر ، فسفولیپیدها هرگز به صورت ذخیره‌ای دیده نمی‌شوند.در این ترکیبات به کربنهای شماره 1 و 2 گلیسرول مولکول اسید چرب اشباع شده یا اشباع نشده متصل گردیده و کربن شماره 3 با اسید فسفریک پیوند استری می‌سازد و به همین دلیل فسفولیپیدها از نظر ساختاری شامل یک سر قطبی و یک دم ناقطبی هستند. این ترکیبات اکثرا فسفوگلیسرید نیز نامیده می‌شوند. فسفوگلیسریدها در ساختار خود دارای









سایر محصولات :
لیپیدها

لیپیدها ...

لیست کارآفرینی word

لیست کارآفرینی word...

لکنت زبان10ص

لکنت زبان10ص...

لرزه نگاری

لرزه نگاری...

لایه ی ا وزون چیست 12ص

لایه ی ا وزون چیست...

لایحه 256 ص

لایحه 256 ص...

پاورپوینت درس 15 تاریخ ایران و جهان دهم انسانی زبان و اموزش

پاورپوینت درس 15 تاریخ ایران...

لائیسیته ضرورت اجتناب نا پذیر شرایط کنونی

لائیسیته ضرورت اجتناب نا پذیر شرایط کنونی...

هیروشیما

هیروشیما...

هیتلر

هیتلر...

زیلوبافی

زیلوبافی...

زربافی

زربافی...

پاورپوینت درس 14تاریخ ایران و جهان دهم انسانی دین و اعتقادات

پاورپوینت درس 14تاریخ ایران...

پاورپوینت درس 13 تاریخ ایران و جهان دهم انسانی اقتصاد و معیشت

پاورپوینت درس 13...

خاتم کاری

خاتم کاری...

پاورپوینت درس 12 تاریخ ایران و جهان دهم انسانی جامعه و خانواده

پاورپوینت درس 12 تاریخ ایران...

چادر شب بافی

چادر شب بافی...

فایل فلش سامسونگ چینی J7 2016 با پردازشگر MT6580

فایل فلش سامسونگ چینی J7 2016...

پاورپوینت درس 11 تاریخ ایران و جهان دهم انسانی آیین کشورداری

پاورپوینت درس 11 تاریخ ایران...

پاورپوینت درس 10 تاریخ ایران و جهان دهم انسانی اشکانیان و ساسانیان

پاورپوینت درس 10 تاریخ ایران...

تعزیه

تعزیه...

ترمه داراﻳﻲ

ترمه داراﻳﻲ...

پاورپوینت درس 9 تاریخ ایران و جهان دهم انسانی ورود آریایی ها تا پایان هخامنشیان

پاورپوینت درس 9 تاریخ ایران...

پاورپوینت درس 8 تاریخ ایران و جهان دهم انسانی سپیده دم تمدن

پاورپوینت درس 8 تاریخ ایران و جهان...

پنجره های ارسی

پنجره های ارسی...

دانلود پاورپوینت سیستم ارت

دانلود پاورپوینت سیستم ارت...

دانلودپروژه پخش بار و عوامل موثر بر تنظیم ولتاژword

دانلودپروژه پخش بار و عوامل موثر...

پاورپوینت دانلود پاورپوینت برنامه ریزی و تدوین طرح درس

پاورپوینت دانلود پاورپوینت برنامه ریزی و...

نمونه سوال روش ها و فنون تدریس و . . .word

نمونه سوال روش...

دانلود 4.نمونه سوال سنجش و اندازه گیری

دانلود 4.نمونه سوال سنجش و اندازه...

دانلود نمونه سوال نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی

دانلود نمونه سوال...

عوامل ویران کننده روابط زن و شوهرword

عوامل ویران کننده روابط زن و شوهرword...

تاثیرات مخرب فیلم های پورن و بر روابط جنسیword

تاثیرات مخرب فیلم...

عشق های خیابانی، گریه های پشیمانیword

عشق های خیابانی،...

راههای ترک خود ارضاییword

راههای ترک خود ارضاییword...

یک دیدگاه کارشناسانه در ارتباط با موضع رژیم ایران در مسئله غنی سازی اورانیوم

یک دیدگاه کارشناسانه در...

یون

یون...

یاقوت سرخ

یاقوت سرخ...

یادگیری 14ص

یادگیری 14ص...

گیاهان

گیاهان...

گیاهان دارویی

گیاهان دارویی...

گوشه گیری ، کمرویی و انزواطلبی 16ص

گوشه گیری ، کمرویی و...

کارافرینی خدمات رایانه ای 15 ص

کارافرینی خدمات رایانه ای...

کارآفرینی راه اندازی کتابفروشی 27 ص

کارآفرینی راه اندازی...

کارآفرینی تولیدی مبل 16 ص

کارآفرینی تولیدی مبل...

کارآفرینی تهیه کیک اسفنجی و کلوچه 16 ص

کارآفرینی تهیه کیک اسفنجی و کلوچه...

ویژگی های یک مقاله برای انتشار در نشریات علمی 6 ص

ویژگی های یک مقاله...

ویژگی‌های آب

ویژگی‌های آب...

ویژگیهای چربی مورد استفاده در خوراک دام و طیور

ویژگیهای چربی مورد استفاده در خوراک دام...

ویژگیهای پودر پر خوراک دام و طیور

ویژگیهای پودر پر خوراک دام...

کلیات چرچ دنده ها
چگونگی پیدایش زمین و حیات بر روی آن
چک از دیدگاه کیفری 5 ص
چک ، سفته و ظهر نویسی 30 ص
هیتلر
چک 10ص
هیروشیما
مطالعه ی موفق با تمرکز 80 تا 120 ص
یون
تاریخچه و دائره المعارف جنگ 8 ساله

کلمات کلیدی :دیده یzwnj شوند یzwnj دهند اسیدهای تشکیل یzwnj دهند اسید چرب یzwnj شود اسیدهای چرب یzwnj شوند تشکیل یzwnj تری گلیسریدها غیر طبی ولکول اسید چرب اشباع تری اسیل یzwnj یپیدها تشکیل اسیدهای گلیسریدها ساختاری ولکول گلیسرول اشباع ذخیرهzwnj
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

مقاله آبنما در طراحی پارگ و باغهای ایرانی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 9

آبنما در طراحی پارک و باغهای ایرانی

آب نما و استخر در باغ‌های ایران یکی از ضروری‌ترین عناصر ایجاد باغ بوده است. استخر باغ‌های قدیمی دارای عمق زیاد و چندین فواره بوده‌اند از جمله استخر باغ بزرگ هزار جریب که در دوره صفویه در اصفهان احداث شد و پانصد فواره داشت .

در ایران باستان آب پیام‌آور روشنایی و پاکی به شمار می‌رفت و از ارزش زیادی برخوردار بود. شاید به علت اینکه ایران کشوری کم‌آب بوده، این مایع حیاتی بین ایشان قدر و منزلتی والا داشته است. آب در نزد ایرانیان نه تنها برای رفع نیازها مورد استفاده قرار می‌گرفته، بلکه از لحاظ معنوی و روحی نیز تاثیر بسیاری داشته است. آب با قابلیت‌های مختلف خود مانند حیات، تازگی، درخشندگی، پاکیزگی، رونق و رواج روشنایی، سکون و آرامش و تحرک، احساس‌های متفاوت در روح و روان انسان گذارده است. به همین دلیل همواره در مکان‌هایی که ساخته دست بشر هستند، به صورت‌های مختلف برای خود جا باز کرده است.

این مساله در رابطه با مکان‌هایی مانند پارک یا باغ بیشتر چشمگیر است. زیرا عنصر آب به عنوان یکی از زیباترین زمینه‌های دید و یکی از موارد تکمیلی فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در این مکان‌ها وجود آب برای پاکیزگی محل و آبیاری درختان و گل‌ها یا استفاده برای سرویس‌های بهداشتی، ضروری و پراهمیت است.

در سده‌های گذشته ایرانیان باغ‌ها را بیشتر در زمین‌های شیب‌دار احداث می‌کردند و با ایجاد پلکان در مسیر آب، جریان ملایم آب، تند و پر سر و صدا می‌شد.

اصلی‌ترین عاملی که همواره به باغ‌های ایرانی حیات می‌بخشید، آب جاری بود که در چهارباغ‌ها،‌ جویبارها و جوی‌های کم‌شیب و مارپیچی به حرکت در می‌آمد و هوای باغ را مطبوع و دلپذیر می‌ساخت. در باغ‌های تزیینی که به حوض‌ها می‌پیوست، جدول ها معمولا با سنگ و آجر ساخته می‌شد. در کف آب‌نماها و بیشتر جاهایی که آب در جریان بود، اغلب تخته سنگی با تراش سفیدرنگ یا با طرح‌های مختلف کار می‌گذاشتند که به موج آب، جلوه زیبایی دهد.

باغ‌های قدیمی ایران اغلب در مناطق گرم و خشک و کم‌آب ساخته شده‌اند و دلیل احداث آنها در چنین مناطقی، وجود چشمه‌های طبیعی و یا کاریز است.

وسعت هر باغ بستگی به حجم و مقدار آب موجود برای آبیاری آن دارد. باغ‌های شهرهای خشک و کویری به علت گرمی هوا در تابستان، همواره اهمیت خاصی داشته‌اند که از آن جمله باغ‌های کاشان را می‌توان نام برد. باغ فین کاشان که از باغ‌های معروف دوره صفویه، زندیه، قاجاریه و هم‌چنین زمان ما است به علت وفور آب چشمه سلیمانی و حوض و استخر و فواره‌های فراوان و درختان کهنسال و عمارت‌های تاریخی، همواره جزو معرف ترین و پرجاذبه ترین باغ‌های کشور ما بوده است.

در باغ‌های ایرانی، برای ایجاد محیطی آرام، خنک و پرسایه، چاره‌ای جز احداث جوی‌های آب در طول تمام باغ نبوده است و معمولا این جوی‌ها در تقاطع‌ها به حوضچه تبدیل می‌شدند. آب از جوی‌ها که اغلب از حوضخانه عمارت باغ آغاز و در فاصله‌های منظم با استفاده از شیب طبیعی زمین با تکرار آبشارها به داخل حوضچه‌ها روان می‌شد.

آب‌نما که از ضروری‌ترین عناصر ایجاد باغ محسوب می‌شد، بیشتر در مقابل عمارت باغ احداث می‌شد و بعد اصلی آن در جهت طول ساختمان و به شکل‌های مستطیل، مربع، چند ضلعی و دایره بود. گاهی در داخل عمارت‌های باغ‌های قدیمی نیز آب‌نما ساخته می‌شد که در اصطلاح به آن محل، حوضخانه می‌گفتند. ساکنان باغ در روزهای گرم تابستان، به ویژه هنگام نیمروز، در کنار آب‌نما به آسایش می‌پرداختند.

آب و روانشناسی

انسان مجموعه‌ای است پیچیده از روح و ذهن و جسم. همان‌گونه که جسم آدمی به غذا نیازمند است، ذهن و روح او نیز طالب عناصری است که به او آرامش ببخشد. در جامعه شهری که ساختمان‌های بلند و خیابان‌ها و زندگی ماشینی همه جا را احاطه کرده است، جلوه‌های زیبایی و هنر، بهترین پناه برای روح خسته و آرامش‌طلب آدمی است.

امروزه در شهرها شاهد عناصری با بافت سخت مثل بتن و ... به جای عناصر طبیعی (پوشش گیاهی) هستیم. لذا باید با به‌کارگیری عناصری که بافت نرم دارند، گوشه عزلت و زیبایی فراهم کرد تا به روان انسان آرامش بخشید. این مکان‌ها می‌توانند پارک‌ها و باغ‌های شهری باشند. آب یکی از این عناصر به شمار می‌رود و چه در حالت سکون و چه در حالت حرکت نوازش‌دهنده روح انسان است. حرکت و موسیقی آب، در جلوه‌گری بیشتر فضای سبز نقشی در خور توجه دارد. می‌توان آب را به صورت جویبار و چشمه برای نقاط آرام و بی سر و صدا و به صورت آبشار و فواره‌های بزرگ برای نقاط پرازدحام و شلوغ طراحی کرد.

آب و انعکاس

سطح آب ساکن، با انعکاس نور مانند آینه عمل می‌کند و پدیده های اطراف خود را با چرخش 180 درجه نمایش می‌دهد،‌ هم‌چنین انعکاس پوشش گیاهی در آب و تابش نور خورشید روی گیاهان آبزی موجود روی آب، تصویر زیبایی برای بیننده به وجود می‌آورد. آب در حال حرکت نیز منعکس‌کننده امواج نور در فضاست؛ مانند نوری که از یک جویبار روان روی برگ درختان منعکس می‌شود.

آب و تاثیر آن در کاهش درجه حرارت و افزایش رطوبت:

آب در پارک‌ها و باغ‌ها به هر یک از صور مختلف، خود به نحوی در متعادل کردن درجه حرارت هوا،‌ تامین رطوبت نسبی برای گیاهان و ایجاد طراوت، موثر است. مجموعه این عوامل از یکنواختی و خشکی محیط می‌کاهد.

طراحی آب در سبک‌های مختلف:

جذابیت آب از دیگر عناصر موجود در پارک بیشتر است. آب‌نما عنصری است که اگر در پارک‌ها خوب و کامل طراحی شود. ترکیب مناسبی ایجاد می‌نماید و اگر به طور صحیح مورد استفاده قرار نگیرد. باعث ضایع شدن شیوه طراحی خواهد شد. برای احتراز از بروز چنین مشکلاتی باید با احتیاط عمل کرد.









سایر محصولات :
مقاله آبنما در طراحی پارگ و باغهای ایرانی

مقاله آبنما در طراحی...

تحقیق در مورد زندگی و آثار هوسرل

تحقیق در مورد زندگی و...

مقاله. آبراهام لینکلن

مقاله. آبراهام لینکلن...

دانلود تحقیق درباره تفاوت بین نسخه‌های ضد ویروس

دانلود تحقیق درباره...

تحقیق در مورد گناباد 8 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد زندگى امام به روایت امام

تحقیق در مورد زندگى امام به...

مقاله. آب سیاه چشم

مقاله. آب سیاه چشم...

تحقیق در مورد کانی ها و سنگ ها

تحقیق در مورد کانی ها...

مقاله. XPath چیست

مقاله. XPath چیست...

تحقیق در مورد کانی ها و سنگ ها 5 ص

تحقیق در مورد کانی...

تحقیق در مورد زغال سنگ

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کانی ها 3ص

تحقیق در مورد...

مقاله. Ip چیست

مقاله. Ip چیست...

تحقیق در مورد چکیده گردشگری پایدار ایذه do

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد پیوند یونی 5ص

تحقیق در مورد ...

مقاله. Intel، AMD و پردازنده های 64 بیتی

مقاله. Intel، AMD و پردازنده...

تحقیق در مورد ریاضیات و کاربرد آن

تحقیق در مورد ریاضیات و کاربرد...

تحقیق در مورد هند

تحقیق در مورد هند...

پاورپوینت نانومکاترونیک

پاورپوینت نانومکاترونیک...

مقاله. Flash Memory چیست

مقاله. Flash Memory چیست...

تحقیق در مورد نیل یکی از طولانی

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد نیروگاههای هسته ای در جهان 7 ص

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد ریاضی و راز

تحقیق در مورد ریاضی و راز...

مقاله. ابو نصر محمد بن طرخان

مقاله. ابو نصر...

تحقیق در مورد نمایه انگلستان

تحقیق در مورد نمایه انگلستان...

دانلود تحقیق درباره تفاوت عجب و غرور

دانلود تحقیق درباره تفاوت عجب و غرور...

تحقیق در مورد نمایه انگلستان 6ص

تحقیق در مورد نمایه انگلستان...

مقاله. آهنگری

مقاله. آهنگری...

تحقیق در مورد نقش خزر در شکل دهی اکولوژیک منطقه

تحقیق در مورد نقش خزر در...

تحقیق در مورد ریاضیات محض و کاربردی

تحقیق در مورد ریاضیات محض...

تحقیق در مورد نظام اداری اقتصادی جنوب شرق آسیا

تحقیق در مورد نظام اداری ...

مقاله. اثر ورزش روی دستگاه گردش خون

مقاله. اثر ورزش روی دستگاه گردش...

تحقیق در مورد موقعیت جغرافیایی شیراز

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد منابع انرژی تجدید ناپذیر

تحقیق در مورد ...

مقاله. آموزش و پرورش افغانستان

مقاله. آموزش و پرورش...

تحقیق در مورد روکش آسفالت خیابان ها

تحقیق در مورد روکش...

تحقیق در مورد منابع انرژی تجدید ناپذیر 3ص

تحقیق در مورد...

مقاله. ERP سیستم های کنترل موجودی

مقاله. ERP سیستم های کنترل...

تحقیق در مورد معماری کاخ ها و بناها در دوره اشکانیان

تحقیق در مورد معماری کاخ...

تحقیق در مورد معرفی باغ جهان نما شیراز

تحقیق در مورد معرفی باغ...

مقاله. اثر الودگی بر محیط زندگی

مقاله. اثر الودگی بر...

تحقیق در مورد روش نمونه گیری ادرار خانم ها

تحقیق در مورد روش نمونه...

تحقیق در مورد معبد کنارک10

تحقیق در مورد معبد کنارک10...

تحقیق در مورد مرمت آثار تاریخی اصفهان ضرورتی فراملی

تحقیق در مورد مرمت آثار...

تحقیق در مورد لباس محلی یزد

تحقیق در مورد لباس...

مقاله. DNA جای‏گزینى براى سیلیکون‏

مقاله. DNA جای‏گزینى...

دانلود تحقیق اقسام توحید 14 ص

دانلود تحقیق اقسام توحید 14 ص...

تحقیق در مورد کیش

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد روش اجرای سازه نگهبان موقت

تحقیق در مورد...

تحقیقی درمورد امام محمد غزّالی طوسی
تحقیقی درمورد امام خمینی
تحقیقی درمورد امام خمینی از ولادت تا رحلت
تحقیقی درمورد الگوریتم 20 ص
تحقیقی درمورد الکتریسیته و مغناطیس
تحقیق: اهمیت آموزش علوم تجربی در مقطع ابتدایی
تحقیق. ارزشهای اجتماعی
تحقیق درباره : فعالیت ها و اهداف انجمن اولیاء و مربیان در مدارس
مقاله. اعتبارات اسنادی،تعاریف وچگونگی انجام کار
مقاله. اطلاع یابی در اینترنت نیاز جوامع اطلاعاتی امروز
تحقیق درباره : فعالیت ها و اهداف انجمن اولیاء و مربیان در مدارس
تحقیق. ارزشهای اجتماعی
تحقیق: اهمیت آموزش علوم تجربی در مقطع ابتدایی
تحقیقی درمورد امام محمد غزّالی طوسی
تحقیقی درباره بیستون یکی از شهرهای استان کرمانشاه

کلمات کلیدی :ورد استفاده قرار استفاده قرار یzwnj ترین عناصر ایجاد ضروریzwnj ترین عناصر باغzwnj های های ختلف ورد استفاده استفاده قرار های قدیی های ایرانی یzwnj باغzwnj ایجاد بیشتر استفاده طراحی
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله کامل درباره اصول ساختمان 12 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 12

1- ساختمان:

ساختمان به مفهوم مهندسی عبارت است از مجموعه ای متشکل از عناصر مادی مرتبط می باشد. ساختمانهای مهندسی عموما برای هدف معینی طرح و ساخته می شوند. به ساختمانها نیروهای گوناگونی وارد می گردد و این دستگاهها باید بتوانند آن نیروها را بگونه ای مناسب تحمل و منتقل کنند. بعضی از ساختمانها و ماشین ها طبیعی هستند و بعضی دیگر بدست انسان ساخته می شوند. بدن خود انسان و جانوران و درختان از جمله ساختمانها و ماشین های طبیعی می باشند، در حالیکه یک بنای چند طبقه و یا یک اتومبیل در زمره ی دستگاههای مکانیکی مصنوعی بشمار می روند. شکل های (1-1) نمونه هایی چند از سازه های طبیعی و مصنوعی را نشان می دهند.

انواع سازه ها، و مصالحی که ساختمانها از آن ها ساخته می شوند، بستگی به هدفهائی دارد که مورد نظر پدید آورندگان آنها بوده است.

2- انواع ساختمان ها:

سازه ها را از دیدگاههای مختلف به انواع گوناگونی تقسیم می کنند. هر یک از این تقسیم بندیها دارای مبنای خاصی است و دارای فوائدی می باشد. در این قسمت چند گروه بندی از انواع ساختمانها را خواهیم آورد.

شکل (1-1)

الف- تقسیم بندی سازه ها بر حسب کاربرد آنها:

بناها : مقصود از بناها، در اینجا، انواع ساختمانهائی هستند که برای سکونت، کارهای اداری، اقتصادی و تاسیسات شهری دیگر ساخته می شوند. بناها ممکن است بصورت سازه های یک طبقه و یا چند طبقه باشند. مقصود اصلی از ساختن بناها ایجاد پناهگاه و یا پوشش ساختمانی است که اشخاص و یا اشیاء را در خود جای داده و آنها را از اثرات محیطی نامطلوب مثل زازله، باد، باران، برف، سرما و گرما و نظیر آن محفوظ دارد و انجام فعالیت هائی را ممکن سازد.

پل های ارتباطی : پلها سازه هائی هستند که برای گذراندن و عبور اشخاص و اشیاء بکار می روند. پل های عابر پیاده، گذرگاههای خودروها و قطارها، که بر روی رودخانه ها و دره ها ساخته می شوند، انواعی زا پل ها بشمار می آیند. گاهی نیز ممکن است برای گذراندن آب یا سایر مواد از روی موانعی بر روی آن موانع پل زده شود. آب باره هائی که بر روی جاده ها و یا رودخانه ها و دره ها ساخته می شوند نمونه ای از اینگونه پلها هستند. وسایل دیگر انتقال نیرو و سایر گذرگاهها و سازه های ارتباطی را نیز می توان در تعریف عمومی پل ها گنجانید. خطوط انتقال نیروی الکتریکی نمونه ای زا سازه های ارتباطی اند. نمونه ی عمده ی دیگر از سازه های ارتباطی راهها و خطوط آهن می باشند.

ساختمانهای صنعتی : سازه های صنعتی چنانکه از نامشان بر می آید، تاسیساتی اند که برای مقاصد صنعتی یعنی تبدیل ماده و انرژی و تولید محصولات و مواد گوناگون احداث می شوند. ساختمانهائی که بمنظور نگهداری اشیاء ساخته می شوند (مثل گاراژها، انبارها، آشیانه ی هواپیماها و نظیر آنها) را نیز می توان در زمره ی ساختمانهای صنعتی محسوب داشت. کارگاهها و تاسیسات تولید نیرو مثالهئی دیگر از ساختمانهای صنعتی می باشند. انواع مخازن مثل منابع تحت فشار و غیره را نیز می توان جزء تاسیسات صنعتی بشمار آورد.

تقسیم بندی سازه ها بر حسب شکل و رفتار آنها:

شکل هندسی و رفتار فیزیکی ساختمانهای مهندسی معمولا با هم مرتبط است بدین لحاظ، هر گونه تقسیم بندی که بر پایه ی اینگونه ملاحظات انجام می پذیرد بایستی در قالبی واحد، که شکل و رفتار را توماً شامل می شود، صورت گیرد. ساختمانها را براساس شکل و رفتار به گروههای زیر می توان تقسیم کرد:

ساختمانهای اسکلتی : سازه های اسکلتی ساختمانهائی اند که از یک یا چندین عنصر یک بعدی، که به یکدیگر متصل شده و شبکه ای را به وجود می آورند، تشکیل می یابند. عناصر یک بعدی ممکن است از نوع کش یا مهار، ستون، تیر، و یا قوس باشند. در ساختمانهای اسکلتی، پیوند عناصر ساختمانی با یکدیگر در محلهای مشخصی بنام گره یا اتصال صورت می گیرد. در شکل های (2-1) انواعی چند از ساختمانهای اسکلتی نشان داده شده اند.

انواع ساختماهای اسکلتی از نظر رفتار مکانیکی با هم تفاوتهائی دارند مثلا ساختمانهای خرپائی و ساختمانهای قابی که هر دو جزء سازه های اسکلتی بشمار می آیند، از لحاظ رفتاری کاملا متفاوتند. در ساختمانهای خرپائی، که گونه ای از آن در شکل (3-1) نشان داده شده، عناصر ساختمان عمدتا در کشش و یا فشار کار می کنند. در این نوع از سازه ها، هر یک از میله ها با آنکه ممکن است با جوش یا برج به میله های دیگر اتصال یافته باشد معذالک اساسا یک جسم دو نیروئی است و بنابر این میدان نیروی داخلی در آن محوری است و بصورت کشش و با فشار ساده می باشد. از طرف دیگر، رد سازه های قابی، که دو مثال از









سایر محصولات :
دانلود مقاله کامل درباره اصول ساختمان 12 ص

دانلود مقاله کامل درباره اصول ساختمان...

دانلود مقاله کامل درباره افیولیت

دانلود مقاله کامل درباره افیولیت...

فایل تحقیق در مورد شرکت پتروشیمی شهید تندگویان

فایل تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد مدار تون کنترل با عملکرد فوق العاده

تحقیق در مورد مدار تون کنترل...

دانلود کاراموزی در مورد سیستمهای کلی مکانیک خودرو ..

دانلود کاراموزی در...

دانلود مقاله کامل درباره اصول و مقررات ساختمان سازی 37ص

دانلود مقاله کامل درباره اصول و...

تحقیق در مورد محمدرضا آقاسی

تحقیق در مورد محمدرضا آقاسی...

فایل کارآموزی الکتروتکنیک، برق خودرو، مرکز فنی و حرفه ای شهرستان ایذه

فایل کارآموزی الکتروتکنیک،...

دانلود پروژه کارشناسی مطالعه تاثیر ریز ساختار آلژینات بر روی خواص رئولوژیکی محلولهای آبی آن ..

دانلود پروژه کارشناسی مطالعه تاثیر...

تحقیق در مورد محاسبه سود و زیان

تحقیق در مورد...

فایل کارآموزی ایران خودرو سیستم کنترل کیفیت کارخانه

فایل کارآموزی ایران خودرو سیستم کنترل...

دانلود مقاله کامل درباره اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی 22 ص

دانلود مقاله کامل درباره اصول برنامه ریزی...

تحقیق در مورد متین

تحقیق در مورد متین...

دانلود کارآموزی شیمی کاربردی، کارخانه ماکارونی زرین گل ..

دانلود کارآموزی شیمی...

فایل کارآموزی مهندسی کشاورزی گیاه پزشکی، شهرداری منطقه 19 تهران

فایل کارآموزی مهندسی کشاورزی گیاه...

دانلود مقاله کامل درباره اسکلت بتونی 25 ص

دانلود مقاله کامل درباره اسکلت...

تحقیق در مورد متن کامل نهج البلاغه

تحقیق در مورد...

دانلود مقاله کامل درباره اسفالت

دانلود مقاله کامل درباره...

فایل کارآموزی مراحل نصب نرم افزارها

فایل کارآموزی مراحل نصب نرم افزارها...

دانلود مقاله کامل درباره استاتیک

دانلود مقاله کامل درباره استاتیک...

تحقیق در مورد مبدل های حرارتی

تحقیق در مورد مبدل های حرارتی...

دانلود کارآموزی کارخانجات ایران مرینوس قم ..

دانلود کارآموزی کارخانجات ایران مرینوس قم...

دانلود مقاله کامل درباره اجرای ساختمان

دانلود مقاله کامل...

تحقیق در مورد مبانی و تکنیک های روابط عمومی 143 ص

تحقیق در مورد مبانی و تکنیک...

فایل کارآموزی صنایع شیمیایی پتروشیمی شهید تندگویان

فایل کارآموزی صنایع...

دانلود مقاله کامل درباره ازمکانیک خاک وآز

دانلود مقاله کامل...

تحقیق در مورد ماگماتیسم و سنگ های آذرین

تحقیق در مورد ماگماتیسم و سنگ...

فایل تحقیق رنگ در ایران خودرو

فایل تحقیق رنگ در...

تحقیق در مورد ماشین برداشت پسته

تحقیق در مورد...

دانلود مقاله کامل درباره اجرای ساختمان بتن

دانلود مقاله کامل درباره اجرای...

دانلود کارآموزی بیوشیمی، آزمایشگاه آنالیز مواد غذایی تجیزه تقریبی شیر و خوراک دام ..

دانلود کارآموزی بیوشیمی، آزمایشگاه...

دانلود مقاله کامل درباره اجرای ساختمان کامل

دانلود مقاله کامل درباره...

فایل کارآموزی مجتمع فولاد خراسان، بخش تعمیرات جرثقیل قسمت برق

فایل کارآموزی مجتمع فولاد خراسان،...

تحقیق در مورد ماشین‌آلات کشاورزی 47 ص

تحقیق در مورد ماشین‌آلات کشاورزی...

تحقیق در مورد ماشین برداشت پسته 6ص

تحقیق در مورد...

فایل کار آموزی، عمران

فایل کار آموزی، عمران...

دانلود مقاله کامل درباره اجرای آسفالت گرم

دانلود مقاله کامل درباره اجرای آسفالت...

دانلود مطالعه تاثیر ریز ساختار آلژینات بر روی خواص رئولوژیکی محلولهای آبی آن ..

دانلود مطالعه تاثیر ریز ساختار آلژینات بر...

دانلود مقاله کامل درباره اجرا، تیرها و شمع ها

دانلود مقاله کامل درباره اجرا، تیرها...

تحقیق در مورد لیتوگرافی و چاپ 65 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد مأموریت ، فلسفه ، اهداف و طرح های مدیریت 50 ص

تحقیق در مورد مأموریت ، فلسفه...

دانلود مقاله کامل درباره اثر طراحی و اجرای اتصالات جوشی بر آسیب پذیری لرزه ای سازه ها

دانلود مقاله کامل درباره اثر طراحی و...

فایل کـارآمـوزی 2

فایل کـارآمـوزی 2...

دانلود کارآموزی اجرای فرآیندهای جوشکاری و اجرای خدمات بازرسی ..

دانلود کارآموزی اجرای...

دانلود مقاله کامل درباره اتصال قالبهای فلزی

دانلود مقاله کامل درباره...

تحقیق در مورد ماشینهای الکتریکی 33 ص

تحقیق در مورد ماشینهای الکتریکی 33 ص...

فایل کارآموزى مراحل اجرای کار ساختمان

فایل کارآموزى مراحل...

دانلود مقاله کامل درباره آهن 15 ص

دانلود مقاله کامل درباره آهن 15...

تحقیق در مورد لیزر 22 ص

تحقیق در مورد لیزر 22 ص...

دانلود کار آموزی شرکت صنایع آذراب ..

دانلود کار آموزی...

دانلود مقاله کامل درباره تحولات تکنولوژی و ماهیت مشاغل در عصر اطلاعات و ارتباطات
دانلود پروژه کامل درباره تامین مالی طرحهای تامین اجتماعی
دانلود پروژه کامل درباره تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون
دانلود پروژه کامل درباره تأسیس دفتر بیمه
دانلود مقاله کامل درباره ترمیم وتقویت سازه های بتنی توسط دیوار برشی فولادی
دانلود مقاله کامل درباره چغارت
دانلود مقاله کامل درباره چالشهای مسکن و تراکم ساختمانی
دانلود مقاله کامل درباره چالشهای مسکن و تراکم ساختمانی 53 ص
دانلود مقاله کامل درباره پیش بینی تغییرات خصوصیات فیزیکی بتن
دانلود مقاله کامل درباره پمپ های آبرسانی
دانلود مقاله کامل درباره پمپ حرارتی20
دانلود مقاله کامل درباره پمپ حرارتی
دانلود مقاله کامل درباره پلی گون زمین فوتبال
دانلود مقاله کامل درباره پلی گون زمین فوتبال 23 ص
دانلود مقاله کامل درباره پله
دانلود مقاله کامل درباره پلها 20 ص
دانلود مقاله کامل درباره پل و ساختار آن
دانلود مقاله کامل درباره پل ها و انواع آن
دانلود مقاله کامل درباره پل ها و انواع آن 11 ص
دانلود مقاله کامل درباره پروژه راه سازی 32 ص
دانلود مقاله کامل درباره پروژه استاتیک 19 ص
دانلود مقاله کامل درباره پروزه عناصر و جزئیات ساختمان
دانلود مقاله کامل درباره راه های آسفالته
دانلود مقاله کامل درباره راه های مقاوم سازی ساختمان ها 22 ص
دانلود مقاله کامل درباره راه سازی
دانلود مقاله کامل درباره راه آهن
دانلود مقاله کامل درباره خواص بتن
دانلود مقاله کامل درباره خواص بتن 38 ص
دانلود مقاله کامل درباره خرپا
دانلود مقاله کامل درباره خاک
دانلود مقاله کامل درباره خاک و مکانیک خاک 49 ص
دانلود مقاله کامل درباره خاک شناسی
دانلود مقاله کامل درباره خاک شناسی 92 ص
دانلود مقاله کامل درباره خاکریزی
دانلود مقاله کامل درباره خاک شناسی 15 ص
دانلود مقاله کامل درباره حمل و نقل 18 ص
دانلود مقاله کامل درباره حفر تونل
دانلود مقاله کامل درباره جوشکاری
دانلود مقاله کامل درباره جزوه سنگ شناسی
دانلود مقاله کامل درباره جوش جوشکاری
دانلود مقاله کامل درباره تأثیر تکنولوژی بر پیشرفت تحصیلی و درسی دانش آموزان ابتدایی
دانلود مقاله کامل درباره تأثیر شغل والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
دانلود مقاله کامل درباره ضوابط ، استانداردها و شرایط فنی احداث باشگاه تیراندازی ورزشی
دانلود مقاله درباره تاریخچه ورزش هندبال
دانلود مقاله کامل درباره مهدویت در ادیان مختلف
دانلود مقاله کامل درباره طرح آموزش فراگیر فناوری اطلاعات در ایران (مبتنی بر الگوی بین‌المللی ICDL)
دانلود تحقیق کامل درمورد صنعت کاشی
دانلود مقاله کامل درباره اهداف پست بانک
دانلود مقاله کامل درباره دندان
دانلود مقاله کامل درباره تشریح قلب
دانلود مقاله کامل درباره آب
دانلود مقاله کامل درباره مکانیک سیالات
دانلود مقاله کامل درباره رشد و نمو در گیاهان
دانلود مقاله کامل درباره تقسیم سلولی میتوز و میوز
دانلود مقاله کامل درباره عایق های مایع در برق قدرت
دانلود مقاله کامل درباره کاربرد لیزر در سلاح
دانلود مقاله کامل درباره تمدن و فرهنگ ایران بعد از اسلام
دانلود مقاله کامل درباره تک یاخته‌ ها
دانلود مقاله کامل درباره تهویه مطبوع
دانلود مقاله کامل درباره انواع موتورهای احتراق داخلی
دانلود مقاله کامل درباره تأثیر تکنولوژی بر پیشرفت تحصیلی و درسی دانش آموزان ابتدایی
دانلود مقاله کامل درباره تهویه مطبوع

کلمات کلیدی :رباره اصول ساختمان کامل رباره اصول مقاله کامل رباره انلو مقاله کامل سازه های ممکن است های ارتباطی ساختمانهای اسکلتی ساختمانهای صنعتی تقسیم بنی رباره اصول برای گذرانن کامل رباره ساختمانهای ساخته انواع صنعتی اسکلتی ساختمان تقسیم ساختمانها رفتار بشمار
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد آیین راستین دوست یابی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 5 صفحه


قسمتی از متن .doc :

دوستی چیست؟

اگر اندکی دقت کنید ، متوجه خواهید شد که شما آگاهانه و یا ناخود آگاه به دنبال دوست هستید. اما آیا تا کنون فکر کرده اید که دوستی چیست و دوستی حقیقی کدام است؟ از آنجا که انسان موجودی اجتماعی است ، صرف نظر از اینکه در چه جامعه ای زندگی می کند طبعاً به دنبال یافتن یاران و دوستان و همراهانی برای خود است . البته چون این گزینش در میان اقوام و ملل مختلف ، شکل های متنوعی پیدا می کند و با انگیزه های گوناگون یا بر اساس احساسات متفاوت عقلانی ، عاطفی و غیر از آن به وجود می آید ، تعاریف مختلفی نیز از این واژه ارائه شده است. گروهی دوستی را صرفاً به معنای " معاشرت" دانسته اند. گروهی دیگربراین باورند که دوستی عبارت است از یک نوع ارتباط خاص که در مقاطع مختلف و یا در زمانی خاص ، میان افراد پیدا می شود. برخی دیگر نیز معتقدند که دوستی یک نوع قرار داد اخلاقی است که با انگیزه های خاص دنیوی و اخروی بین افراد به وجود می آید.

دوستی یعنی چه ؟

در تفسیر المیزان درتوضیح کلمه " أَخِلاّء" دوستی چنین تعریف شده است: " کلمه أخلاّء جمع خلیل به معنای دوست است. و اگر دوست را خلیل گفته اند بدان جهت است که آدمی ، خُلّت یعنی حاجت خود را به او می گوید. و ظاهراً مراد از اخلاّء ، مطلق کسانی است که به یکدیگر محبت می کنند. چه متقین و اهل آخرت که دوستی شان با یکدیگر به خاطر خداست ( نه به خاطر منافع مادی) و چه اهل دنیا که دوستی هایشان به منظور منافع مادی است . "

در کتاب " المحجّة البیضاء " ، دوستی چنین تعریف شده است: " دوستی یعنی همنشینی ، معاشرت و گفتگوی انسان با افرادی که به آنها علاقه و محبت دارد ، زیرا با غیر دوست معمولاً کسی قصد معاشرت ندارد. این دوستی و ارادت و محبت ، یا لِذاته است (یعنی به خودی خود مطلوب است ) و یا مجازی و واسطه ای است که انسان به وسیله آن به دوست حقیقی برسد."

بنابراین دوستی ها ممکن است براساس منافع مادی و خواهش های نفسانی و اغراض و احساسات باشد و یا بر اساس یک انگیزه صحیح . با استفاده از آنچه گذشت ، دوستی صحیح بر اساس معیارهای دینی را این چنین تعریف می شود :

محبت ، علاقه ، ارتباط روحی ، حسن معاشرت و گفتگو میان دو فرد و یا بین افراد جامعه با ملاک صحیح و انگیزه های الهی ، به طوری که دوستان بر اساس آن بتوانند نیازهای فردی و اجتماعی و احتیاجات دنیوی و اخروی خود را تأمین کنند.

دوستی حقیقی

این نوع از دوستی مخصوص اولیاء و مؤمنان واقعی است که تمام ارادت و انس و محبت خود را نسبت به خداوند تبارک و تعالی و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام صرف نموده اند. آری اینان نخبگان عالم و کسانی هستند که از غیر دوست رسته ، و به دوست پیوسته اند و آنچنان لذت این دوستی را چشیده اند که حاضر نیستند دنیا و آنچه در آن است را با لحظه ای انس و محبت و مناجات با خدای تعالی و ارادت به ساحت معصومین علیهم السلام عوض کنند. زیرا آنها خود مصداق واقعی این آیه هستند :

" والّذینَ آمَنوُا أَشَدُّ حُبًّا لِلّه" ( سوره بقره آیه 165 )

آنان که ایمان دارند بیشترین محبت و عشقشان به خداست .

دوستی مجازی

بر پایه آنچه تا بدین جا در تعریف دوستی گفته شد روشن می شود که هر علاقه و محبتی که انسان به غیر از خداوند تبارک و تعالی و ائمه معصومین علیهم السلام دارد ، دوستی مجازی است. حال اگر این دوستی برخاسته از خواهش های نفسانی و شر و فساد باشد ، رهزن آدمی است و انسان را به منجلاب فساد می کشد و اصولاً چنین دوستی هایی ناپایدار خواهد بود.

اما اگر این دوستی ، دارای معیار صحیح بوده و از انگیزه الهی و فطرت انسانی نشأت گرفته باشد ، ضمن آنکه پایدار می ماند ، سرانجام انسان را به سعادت رهنمون خواهد شد.

بی شک یک مسلمان که با نگاه دینی ، روش زندگی خود را ترسیم می کند و تمام مراحل و ابعاد آن را حرکت به سوی کمال می داند ؛ در انتخاب دوست- که سهم عظیمی در سعادت و شقاوت دارد و نقش مهمی در زندگی بایفا می کند- دقت کامل را به عمل می آورد و دوستانی را جهت معاشرت و زندگی برمی گزیند که در این مسیر یار و مددکار او باشند. در این صورت است که این نوع دوستی و محبت مجازی ، به بستر و واسطه ای برای رسیدن به آن حقیقت مطلق تبدیل می شود.

آنچه در این مجمل ، با استفاده از رهنمودهای انسان ساز پیشوایان معصوم علیهم السلام بیشتر به آن خواهیم پرداخت ، این نوع از دوستی است.

بهترین دوستان

نخستین نکته ای که در اینجا باید بر آن تأکید شود این است که دوستی و محبت دارای مراتب و درجاتی است. نباید تصور کرد که دوستی بین افراد ، یکسان است. حقیقت این است که دوستان مراتب مختلفی دارند ؛ بعضی به عنوان دوست کامل شناخته می شوند ؛ زیرا از همه ی ویژگی ها و شرایط یک دوست کامل برخوردارند و بعضی شرایط کمتری را در خود جمع کرده اند. با مطالعه احادیث و روایات هم به این مطلب پی می بریم که دوستان به چند نوع تقسیم شده اند.

امام صادق علیه السلام فرموده است:

دوستی و رفاقت حدودی دارد. کسی که واجد تمام آن حدود نیست، دوست کامل نیست و آن کس که دارای هیچ یک از آن حدود نباشد اساساً دوست نیست.

اول آن که: ظاهر و باطن رفیقت نسبت به تو یکسان باشد.

دوم آن که: زیبایی و آبروی تو را جمال خود ببیند و نازیبایی تو را نازیبایی خود بداند.

سوم آن که: دست یافتن به مال و یا رسیدن به مقام ، روش دوستانه او را نسبت به تو تغییر ندهد.

چهارم آن که: در زمینه رفاقت ، از آنچه و هر چه در اختیار دارد نسبت به تو مضایقه نکند.

پنجم: تو را در مواقع مشکلات و مصائب ترک نگوید.

با اطمینان می توان گفت که اینها دوستان برتر هستند و اگر دوستی با این خصوصیات پیدا کردید ، بدانید کیمیایی یافته اید که نباید آن را به آسانی از دست دهید. زیرا ارتکاب چنین خطایی از خرد به دور است و همان گونه که امام صادق علیه السلام می فرماید: دوستی برادران مؤمن ، جزئی از دین می باشد و شخص عاقل مراقب دین خود است.

آن حضرت در حدیث دیگری فرمود:

رفقای صمیمی سه دسته اند:

1- کسی که مانند غذا از لوازم ضروری زندگی به حساب می آید و آدمی در همه حالات به وی نیازمند است ؛ و او رفیق عاقل است.

2- کسی که وجود او برای انسان به منزله یک بیماری رنج آور است ؛ و آن رفیق احمق است.

3- کسی که وجودش نافع و به منزله داروی شفابخش و ضد بیماری است ؛ که او رفیق روشنفکر بسیار عاقل است.

تفاوت بین دوستان و مراتب دوستی احتیاج به دلیل و برهان ندارد. لابد شما در زندگی دوستانی دارید که دوستی با آنان عذاب آوراست و به این ترتیب همیشه سعی می کنید خود را از آنان دور نگه دارید. در مقابل بعضی هستند که انسان حاضر است با صرف ساعت ها وقت و طی مسافت های طولانی و یا با تحمل رنج و مشقت ، او را پیدا کند و ساعتی با او همنیشن باشد. این مطلب همان چیزی است که ما از آن به عنوان مراتب دوستی یاد کردیم.

معیار دوستی

همان طور که در تعریف دوستی اشاره شد، دوستی باید بر اساس معیار و ملاک صحیح استوار باشد. زیرا معمولاً ملاک افراد جهت گزینش دوستان، متفاوت است. چه بسا افرادی که با مقاصد نفسانی برای رسیدن به خواسته های دنیوی و یا بر اساس مقاصد شرورانه و مفسدت آمیز یا انگیزه های عاطفی غیرمعقول – تعصب ها- و خلاصه دوستی های بی بنیاد و تصادفی اقدام به انتخاب دوست کنند. اما مسلمانی که با چراغ راهنمای









سایر محصولات :
تحقیق در مورد آیین راستین دوست یابی

تحقیق در مورد آیین راستین دوست یابی...

تحقیق در مورد انقلاب، عدالت اجتماعی و آزادی

تحقیق در مورد انقلاب، عدالت...

تحقیق در مورد آیین اسلام

تحقیق در مورد آیین اسلام...

تحقیق درباره. پارسَه تخت جمشید Persepolis

تحقیق درباره. پارسَه تخت جمشید...

تحقیق در مورد انقلاب صنعتی 8 ص

تحقیق در مورد انقلاب صنعتی 8 ص...

تحقیق در مورد آیا اعتقاد به شفاعت اشکال دارد

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد هزینه یابی بر مبنای فعالیت 10 ص

تحقیق در مورد هزینه یابی...

دانلود تحقیق هارد SATA 34 ص

دانلود تحقیق هارد SATA 34 ص...

تحقیق در مورد انقلاب روسیه

تحقیق در مورد انقلاب روسیه...

تحقیق در مورد آهنگری

تحقیق در مورد آهنگری...

تحقیق در مورد انقلاب 10 ص

تحقیق در مورد انقلاب 10...

تحقیق در مورد آنفلوانزای مرغی

تحقیق در مورد آنفلوانزای مرغی...

تحقیق در مورد آلودگی آب

تحقیق در مورد آلودگی آب...

تحقیق در مورد انسان کامل از دیدگاه نهج البلاغه 9 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره. پارس و تاسیس دولت هخامنشیان در بختیاری

تحقیق درباره. پارس...

دانلود تحقیق هاب و نحوه عملکرد آن

دانلود تحقیق هاب...

تحقیق در مورد نیروگاه و توربین گازی 82 ص

تحقیق در مورد نیروگاه و توربین گازی...

دانلود گزارش تخصصی، رابطه جوّ سازمانی، رضایت شغلی دبیران، ارائه پیشنهادات

دانلود گزارش تخصصی، رابطه جوّ سازمانی،...

تحقیق در مورد آموزش نرم آفزار visual nastran

تحقیق در مورد آموزش نرم آفزار...

تحقیق در مورد انرژی هسته‌ای

تحقیق در مورد انرژی هسته‌ای...

تحقیق در مورد آلمان

تحقیق در مورد آلمان...

تحقیق درباره. پاتوفیزیولوژی

تحقیق درباره. پاتوفیزیولوژی...

تحقیق در مورد انرژی در ساختمان

تحقیق در مورد انرژی...

دانلود تحقیق نیوز گروپ پدیده ای نا آشنا 4ص

دانلود تحقیق نیوز گروپ پدیده...

تحقیق در مورد آفرینش

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد هامیوپاتی درمان جسم وروان بیمار

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد امکان‌ دیدار و لقاء خداوند برای‌ مؤمنین‌ خوش‌ کردار

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره. بیوگرافی جلال آل احمد

تحقیق درباره. بیوگرافی...

تحقیق در مورد آغاز وپایان جهان در قرآن 8 ص

تحقیق در مورد آغاز وپایان...

تحقیق در مورد اندیشه سیاسی فارابی 11 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد آغاز خلقت انسان 20 ص

تحقیق در مورد آغاز خلقت...

دانلود تحقیق نیمه رساناها

دانلود تحقیق نیمه رساناها...

تحقیق در مورد آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

تحقیق در مورد آشنایی...

تحقیق در مورد اندازه گیری چیست

تحقیق در مورد اندازه گیری...

تحقیق درباره. بیوشیمی

تحقیق درباره. بیوشیمی...

تحقیق در مورد نیروگاه هسته ای شناور

تحقیق در مورد نیروگاه هسته...

تحقیق در مورد آشنایی با پرورش میگو

تحقیق در مورد آشنایی با...

تحقیق در مورد انحراف از دین

تحقیق در مورد انحراف از...

دانلود گزارش تخصصی استفاده از انواع فعالیت برای بهبود خط نوشتاری

دانلود گزارش تخصصی استفاده از...

تحقیق در مورد آشنایی با توربین های گازی

تحقیق در مورد آشنایی با توربین های...

تحقیق درباره. بیماریهای واگیردار

تحقیق درباره. بیماریهای واگیردار...

تحقیق در مورد امکانات و ساختارهای شرکت صنایع شیشه آذر 10 ص

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق نیمه رساناها 2

دانلود تحقیق نیمه رساناها 2...

تحقیق در مورد آشنایی با SCSI001

تحقیق در مورد آشنایی با SCSI001...

تحقیق در مورد نگرشی بر آسیب شناسی ازدواج

تحقیق در مورد نگرشی...

تحقیق در مورد امام هادیعلیه السلام پس از شهادت پدرگرامی شان

تحقیق در مورد امام...

تحقیق در مورد آشنایی با DHCP Server در محدوده خود فرمانروایی کنید

تحقیق در مورد آشنایی...

تحقیق درباره. بیماریهای متابولیکی گاو شیری

تحقیق درباره. بیماریهای متابولیکی گاو شیری...

تحقیق در مورد امامت علم نسبت به عمل

تحقیق در مورد امامت علم نسبت به...

تحقیق در مورد آشنایی با SCSI 00

تحقیق در مورد آشنایی...

تحقیق در مورد عقود
تحقیق در مورد شق القمر
تحقیق در مورد نظریه پیچیدگی
تحقیق در مورد شوری خاک 70 ص
تحقیق در مورد سیاره
تحقیق در مورد سیمان 35 ص
تحقیق در مورد سیب
پاورپوینت در مورد ارتقای سلامت و آموزش بهداشت
تحقیق در مورد شاه
تحقیق در مورد سینما 96 ص
تحقیق در مورد شهرسازی
تحقیق در مورد سیمین بهبهانی
پاورپوینت در مورد آشنایی با چرخه بهره وری
پاورپوینت در مورد آثار جریان الکتریکی
پاورپوینت در مورد ارتقای سلامت و آموزش بهداشت
پاورپوینت در مورد آرایه ها و ساختار ها در زبان برنامه نویسی
پاورپوینت در مورد آشنایی با چرخه بهره وری
پاورپوینت در مورد اتاق بازرگانی
پاورپوینت در مورد آناتومی انسانی
پاورپوینت در مورد آشنایی با داروی آل تیب
پاورپوینت در مورد آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کا لادرسیستم هماهنگ شده
پاورپوینت در مورد آشنایی با همدان
پاورپوینت در مورد آثار جریان الکتریکی
پاورپوینت در مورد آرایه‌ها در متلب

کلمات کلیدی :صادق علیه السلام امام صادق علیه معصومین علیهم السلام دوسی چنین عریف مورد آیین راسین انگیزه های این دوسی علیهم السلام منافع مادی دوس کامل چنین عریف بین افراد اگر این انخاب دوس انسان دوسان السلام انگیزه زندگی افراد معاشر علیهم
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد جمهوری اسلامی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 20 صفحه


قسمتی از متن .doc :

در بحث فرهنگ سیاسی محور و تفکرات از نگاه امام خمینی (ره)را بر می شماریم

وی می فرمایند با وابستگی فرهنگی و سیاسی امکان استقلال در سایر ابعاد امکان پذیر نیست و بیشترین تاکید را بر روی جوانان بخصوص قشر دانشگاه می داند و معتقد است دانشگاهیان مدیران آینده جامعه اسلامی ایران می باشند و در همین زمینه چه نکاتی اشاره می کنند که دارای اهمیت فراوان می باشد که عبارتند از :

پرهیز از تربیت خارجی و نجات از غربزدگی

معلم های متعهد عامل تربیت نسل آینده و تصفیه دانشگاه از عوامل غربزده

سیاسی بار آوردن نسل آینده و مطلع کردن آنان از مسائل روز

اعتماد به نفس دادن به آنان و استقلال طلب برآوردن جوانان در جامعه بین المل تاثیر گذار باشد.

ورود بانوان به عرصه های علمی و سیاسی

نظارت بر دانشگاهها بشکلی که افراد از (شیفته غرب نباشند) آن فارغ التحصیل می شوند فقط موافق غربی ها نباشد بلکه تعلق خاطر به جامعه خود داشته باشد.

نزدیک کردن دانشگاهیان به عنوان نمایندگان سیاسی و مذهبی ( وحدت حوزه و دانشگاه)

اما در اولین هفته های پس از وقوع انقلاب اسلامی شاهد حصابت مسئولین نظام بر روی دانشگاه را شاهد بودیم و این خود گویای این مطلب است که دانشگاه اهمیت فراوانی برای مسئولین جمهوری اسلامی داشته و به علت اینکه دانشگاه نیروی بالقوه ای در جریان انقلاب نشان داده شده است مورد توجه بسیاری از گروههای سیاسی و دولت واقع شد و اولین حرکت ها و انتخابات بعد از انقلاب انتصاب دکتر محمد ملکی به عنوان مدیریت دانشگاه تهران بود که حرکت بعدی یعنی دو هفته بعد از انتخاب مدیریت دانشگاه تهران وزارت فرهنگ و همراه با وزارت آموزش عالی را ادغام و به وزارت فرهنگ و اموزش عالی را تشکیل داد و اینها همه گویای این مطلب است که مسئولین عزم خود را جزم نموده که انقلاب را با تقویت فرهنگ علمی سیاسی دانشگاهی آغاز نماید و این خود یکی زا تاثیرات مهم بر روی رواج علم آموزی از جمله علم سیاست بوده است و قطعا جامعه ای که مبنای اساس آن علم آموزی و فرهنگ سیاسی باشد قطعا آینده ای روشنتر دارد. گرچه گروههای معارض سیاسی ابتدای انقلاب دست روی دست نگذاشتند و بیشترین ظرفیت خود را بر روی تاثیر گذار دومی دانشجویان گذاشتند و از طریق کمک های بلاعوض بدنبال جذب دانشجویان را در صور برنامه هیا خود قرار دادند و عملا در ابتدای انقلاب دانشگاهها به فضاهای مشخصی که در اختیار گروه، مختلف سیاسی قرار گرفته بود و باعث فاصله گرفتن دانشگاه از آن هدف اصلی یعنی کادر سازی برای آینده کشور شده و عملا محل برخورد را ایدئولوژی های غربی و شرقی و مخالف با انقلاب اسلامی شد و به تعبیر امام خمینی از دانشگاهها به عنوان اتاق جنگ گروه های سیاسی یاد کرده است و همین جو متشنج و سو استفاده های گروههای مختلف سیاسی باعث به تعطیل کشاندن دانشگاهها گردیده و ضربه بزرگی به روند انقلاب زده شد. اما اهم تاثیرات انقلاب اسلامی بر خلق و خوی ایرانیان اینکه ایرانیان در یک اعتماد به نفس و خود اتکائی مناسبی دست یافته اند. و این اعتماد به نفس و خود اتکائی که در عموم مردم در جریانات سیاسی رخ داده بود و تاثیری مستقیمی نیز بر مسئولین نظام گذاشته بود و مسئولین که خود نیز از میان عامه مردم به مناسب حکومتی رسیده بودند در برخوردهای سیاسی با سایر جوامع بدون در نظر گرفتن موضع ضف ایران از جنبه های اقتصادی، نظامی، سیاسی ابزار وجود می نمودند.

تنظیم می نمودند و بدون هماهنگی او حتی دست به اصلاحات داخلی کشور خود هم نمی زدند با یک چنین سخنی مواجه شدند و شاید این سخن در ذهن یک فرد مبتدی و غیر فنی در امور سیاسی یک حرف ساده تلقی شود اما از ظنر حرفه ای های سیاسی دارای بار بسیار منفی و از دید ضد امپریالیست ها بسیار مثبت تلقی می شود.

همین جمله اثرات بسیار شگرف در نوع نگرش مردم و ایران بعد از انقلاب اسلامی به کشورهای قوی داشت و با توجه به این اصل که باید جامعه به شکلی حرکت نماید و به قله های پیشرفت دست یابد که هرگز کشورهای قوی نتوانند خواسته های خود را بر کشور دیکته و تحمیل نمایند. اینها هم یکی پس از دیگری سطح بزرگ بینی را در ایرانیان بالا برد برای مثال اگر در قبل از انقلاب یک سرباز وظیفه در یکی از روستاها حرکت می کرد بسیاری از مردم بواسطه بیم داشتن از آن خود را از مسیر حرکت این سرباز دور می کردند و چنانچه در مسیر آن قرار می گرفتند به نوعی ادب توام با ترس و حساب بردن بود. اما ما شاهد این مسئله بعد از انقلاب بودیم که حتی یک شخصیت عالیمرتبه شهرستان به داخل روستا برود به نوعی امری عادی تلقی می شود الا اینکمه فردی واقعا نیازمند آن مسئول باشد احترام ویژه می گذارد اینها گویای تغییر نگرش مردم می باشد.









سایر محصولات :
تحقیق در مورد جمهوری اسلامی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد حیات برزخی انسان 23 ص

تحقیق در مورد حیات برزخی...

تحقیق در مورد جلوه های طبیعت در قرآن

تحقیق در مورد جلوه...

تحقیق در مورد حکومت

تحقیق در مورد حکومت...

تحقیق در مورد جغرافیای طبیعی

تحقیق در مورد جغرافیای طبیعی...

تحقیق در مورد حکومت سفاح و منصور عباسی 25 ص

تحقیق در مورد حکومت سفاح...

تحقیق در مورد جلوه های طبیعت در قرآن 24 ص

تحقیق در مورد جلوه های طبیعت...

تحقیق در مورد حقوق و دستمزد 30

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد حضرت یوسف

تحقیق در مورد حضرت یوسف...

تحقیق در مورد جایگاه آزادی در قانون اساسی

تحقیق در مورد جایگاه آزادی...

تحقیق در مورد حضرت مهدی

تحقیق در مورد حضرت مهدی...

تحقیق در مورد تولید گندم د ر ایران 12 ص

تحقیق در مورد تولید گندم...

تحقیق در مورد حسابداری تاییدیه سربرگ شرکت 28ص

تحقیق در مورد حسابداری تاییدیه سربرگ شرکت...

تحقیق در مورد جایگاه wimax

تحقیق در مورد جایگاه wimax...

تحقیق در مورد حسابداری مالی شرکت سداد ماشین 25 ص

تحقیق در مورد حسابداری مالی ...

تحقیق در مورد جامعه شناسی صنعتی 11 ص

تحقیق در مورد جامعه شناسی صنعتی...

تحقیق در مورد حرکت دموکراسى اسلامى

تحقیق در مورد حرکت دموکراسى اسلامى...

تحقیق در مورد تولید محصولات کشاورزی

تحقیق در مورد تولید محصولات کشاورزی...

تحقیق در مورد حجاب در ادیان الهی 30 ص

تحقیق در مورد حجاب در ادیان الهی...

تحقیق در مورد تولید مثل گیاهان گلدار

تحقیق در مورد تولید مثل گیاهان...

تحقیق در مورد ژیمناستیک 31 ص

تحقیق در مورد ژیمناستیک 31 ص...

تحقیق در مورد جوان و نیروهای کنترل کننده 18 ص

تحقیق در مورد جوان...

تحقیق در مورد توبه به خدا 19 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد جنگل

تحقیق در مورد جنگل...

تحقیق در مورد توصیف خدا

تحقیق در مورد توصیف خدا...

تحقیق در مورد ژنراتور 145 ص

تحقیق در مورد ژنراتور 145...

تحقیق در مورد جنگ به روایت سردار حاج محمد کوثری

تحقیق در مورد جنگ...

تحقیق در مورد توطئه قتل نادرشاه

تحقیق در مورد توطئه قتل نادرشاه...

تحقیق در مورد ژنراتورها وموتورهای الکتریکی 13 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد جنگ احد

تحقیق در مورد جنگ احد...

تحقیق در مورد تنظیم کننده های ولتاژ 60

تحقیق در مورد تنظیم کننده های ولتاژ...

تحقیق در مورد شیمی سبز چیست

تحقیق در مورد شیمی سبز چیست...

تحقیق در مورد جمجمه

تحقیق در مورد جمجمه...

تحقیق در مورد تواضع و فروتنى 13ص

تحقیق در مورد تواضع و فروتنى ...

تحقیق در مورد تنظیم کننده های ولتاژ 32 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد جـلـبکـهای خوراکی

تحقیق در مورد جـلـبکـهای...

تحقیق در مورد شیر

تحقیق در مورد شیر...

تحقیق در مورد تکامل انسان از دیدگاه قرآن

تحقیق در مورد تکامل انسان...

تحقیق در مورد جذب فسفر توسط گیاهان

تحقیق در مورد جذب فسفر توسط...

تحقیق در مورد شگفتی های قرآن

تحقیق در مورد شگفتی های قرآن...

تحقیق در مورد تناسب بین حق و تکلیف 20 ص

تحقیق در مورد تناسب بین حق...

تحقیق در مورد جایگاه حقوقی زن در نهج البلاغه 35 ص

تحقیق در مورد جایگاه حقوقی...

تحقیق در مورد شکافهای اجتماعی در ایران

تحقیق در مورد شکافهای اجتماعی...

تحقیق در مورد تمایزهای بین مشاوره و روان درمانی 18 ص

تحقیق در مورد تمایزهای بین...

تحقیق در مورد جامعه شناسی اعتیاد در ایران 14ص

تحقیق در مورد جامعه شناسی...

تحقیق در مورد تفسیر سورۀ حدید آیه 25 تا 27

تحقیق در مورد تفسیر...

تحقیق در مورد شهر دیجیتالی 35 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ثابت تعادل شیمیایی 9 ص

تحقیق در مورد ثابت تعادل شیمیایی ...

تحقیق در مورد تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی

تحقیق در مورد...

پاورپوینت در مورد آشنایی با ساختار وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد حسابرسی کیفیت و اجتماعی ، محیط زیست
پاورپوینت در مورد دین یا ادیان الهی
تحقیق در مورد مرغداری
تحقیق در مورد مالاریا
تحقیق در مورد مفهوم سواد اطلاعاتی و باسواد اطلاعاتی در یک نگاه
تحقیق در مورد روایت کربلا 28 ص
تحقیق در مورد خط
تحقیق در مورد خاک 14 ص
پاورپوینت در مورد دین یا ادیان الهی
تحقیق در مورد رله
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد حضرت سلیمان علیه السلام
تحقیق در مورد روایت کربلا 28 ص
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد رنگ کو شیمیایی و گیاهی
تحقیق در مورد رله
تحقیق در مورد رقم جدید برنج شفق
تحقیق در مورد رایوایزوتوپ
تحقیق در مورد راه کار هزینه کاربر

کلمات کلیدی :مدیری دانشگاه هران مورد جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی ابدای انقلاب علم آموزی وزار فرهنگ دانشگاه هران مخلف سیاسی کشورهای قوی نگرش مردم خود اکائی های سیاسی سیاسی انقلاب دانشگاه اسلامی فرهنگ آینده
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت شبیه‌سازی و گاربرد آن در لجستیگ و مدیریت زنجیره تأمین 45 اسلاید شیک و زیبا

دانلود پاورپوینت شبیه‌سازی و کاربرد آن در لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین - 45 اسلاید شیک و زیبا

شبیه‌سازی و کاربرد آن در لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین

قالب بندی : Power Point

شرح مختصر : هدف از مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت کل زنجیره تأمین از تأمین‌کنندگان تا تولید‌کنندگان، خرده‌فروشان و مشتریان نهایی است. SCM سه هدف مهم را دنبال می‌کند:

· کاهش حجم موجودی‌ها

· افزایش سرعت معاملات از طریق تبادل داده‌ها در زمان مناسب

· افزایش میزان فروش از طریق در نظر گرفتن نیازهای مشتریان

مدیریت زنجیره تأمین روشی است برای بهبود دسترسی به مواد اولیه، ساخت محصولات و یا خدمات و انتقال آن به مشتریان.

45 اسلاید









سایر محصولات :
دانلود پاورپوینت شبیه‌سازی و گاربرد آن در لجستیگ و مدیریت زنجیره تأمین 45 اسلاید شیک و زیبا

دانلود پاورپوینت شبیه‌سازی و گاربرد...

دانلود رایگان فایل فلش فارسی Y511_U30

دانلود رایگان فایل فلش فارسی...

سبک خراسانی معماری اسلامی

سبک خراسانی معماری...

دانلود پروژه آماری برسی رابطه بین سن اسب و علوفه مصرفی آنword 10 صفحه

دانلود پروژه آماری برسی...

دانلود مقاله مقایسه کلی ایران و ترکیهword 38 صفحه شیک و کامل

دانلود مقاله مقایسه...

دانلود مقاله مفاهیم بنیادی معماری ایران و معماری اسلامیword 61 صفحه جامع و کامل

دانلود مقاله مفاهیم بنیادی معماری ایران و...

دانلود مقاله و تحقیق پیرامون مجتمع های مسکونی در ایرانword 26 صفحه

دانلود مقاله و تحقیق پیرامون...

دانلود مقاله تاریخچه موزه و موزه داری در ایران و جهانword 34 صفحه

دانلود مقاله تاریخچه موزه و...

ترفند اندروید

ترفند اندروید...

دانلود تحقیق و مقاله پیرامون جاده ابریشمword 10 صفحه

دانلود تحقیق و مقاله پیرامون...

دانلود تحقیق و مقاله پیرامون اقلیم در معماریword 9 صفحه

دانلود تحقیق و مقاله پیرامون...

فایل اتوکد طراحی مجتمع استراحتگاهی همراه با سایت پلان، پلان و مقطع لنداسکیپ

فایل اتوکد طراحی مجتمع استراحتگاهی...

دانلود پاورپوینت پیرامون معماری کاروانسراها_ 73 اسلاید زیبا وشیک

دانلود پاورپوینت پیرامون معماری...

فایل ورد گزارش تحلیل خطر زلزله تعیینی و احتمالاتی شهر کرمانشاه

فایل ورد گزارش تحلیل...

تحقیق در مورد سیمان 35 ص

تحقیق در مورد سیمان...

تحقیق در مورد سیستم مداری شیشه بالابرهای درب عقب پژو پرشیا 70 ص

تحقیق در مورد سیستم مداری شیشه بالابرهای...

تحقیق در مورد سیستم اطلاعات مالی 71 ص

تحقیق در مورد سیستم...

تحقیق در مورد سیب

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد سیاحت در قیامت

تحقیق در مورد سیاحت در...

تحقیق در مورد سیاره

تحقیق در مورد سیاره...

دانلود مدل موس سه بعدی طراحی شده در سالیدورکز SolidWorks

دانلود مدل موس سه بعدی...

دانلود مقاله آشنایی با بناها و سازه های تاریخیword 17 صفحه شیک و حاشیه دار

دانلود مقاله آشنایی با بناها و سازه...

فارسی سازی دایمی C7000 بدون مشکل

فارسی سازی دایمی C7000...

تحقیق در مورد سیمین بهبهانی

تحقیق در مورد سیمین بهبهانی...

تحقیق در مورد سیستم های ضد قفل

تحقیق در مورد سیستم های ضد...

تحقیق در مورد سیر تاریخی تاسیس سرپرستی و مدارس جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده 8 ص

تحقیق در مورد سیر...

تحقیق در مورد سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی e com

تحقیق در مورد سیستم...

تحقیق در مورد سوره بقره

تحقیق در مورد سوره...

پاورپوینت در مورد قلندریه در تاریخ جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد قلندریه در...

طراحی مدل سه بعدی شمشیر در نرم افزار سالید ورک

طراحی مدل سه...

دانلود مقاله معماری معاصر ایرانword 15 صفحه

دانلود مقاله معماری...

پاورپوینت در مورد اورژانس مسمومیت ها و مصرف بیش از حد داروها جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد اورژانس مسمومیت ها و...

پاورپوینت در مورد انگیزش در کار جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انگیزش در کار...

پاورپوینت در مورد انرژی وتبدیل های آن جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انرژی وتبدیل های...

پاورپوینت در مورد انواع چرخ دنده شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد انواع روشهای جوشکاری و عیوب جوش جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انواع روشهای...

پاورپوینت در مورد انگیزش و خشنودی شغلی جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انگیزش و خشنودی شغلی...

طراحی مدل سه بعدی فلش HP در نرم افزار سالید ورک

طراحی مدل سه بعدی...

پاورپوینت در مورد اندیشه اسلامی2 جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد اندیشه اسلامی2 جدید...

پاورپوینت در مورد اندیشه اسلامی 1 جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد انجمن خیریه حمایت از بیماران خاص شهرستان مهدیشهر جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد اندازه گیری درعلوم وابزارهای آن جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد اندازه...

پاورپوینت در مورد اورژانس مسمومیت ها و مصرف بیش از حد داروها جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد اورژانس مسمومیت...

پاورپوینت در مورد انگیزش در کار جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد انواع چرخ دنده شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انواع چرخ دنده...

پاورپوینت در مورد انرژی وتبدیل های آن جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد انگیزش و خشنودی شغلی جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انگیزش و خشنودی...

پاورپوینت در مورد انواع روشهای جوشکاری و عیوب جوش جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انواع...

فروش پکیج فایل بیش از دو هزار فایل ورد و پاورپوینت -جدید و پرفروش با قیمت 60 هزار تومان
پاورپوینت تصمیم گیری چند معیاره -45 اسلاید
دانلود مقاله تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام(word) 16 صفحه
پاورپوینت پول شویی
دانلود مقاله زلزله چیست ؟ (word)
دانلود مقاله احتراق در محیط زیست(word) 21 صفحه حاشیه دار و زیبا
پروژه سی شارپ بیمارستان
سورس کد نقشه هوشمند ایران با سی شارپ
کدهای ضروری کنسول سی شارپ
سورس پروژه جستجوی فایل در کامپیونر با سی شارپ
پاورپوینت صفر تا صد معرفی مشهد مقدس
دانلود مقاله توسعه و برنامه ریزی اقتصادی(word) 37 صفحه
پاورپوینت بازاریابی بنادر - 19 اسلاید
تحقیق در مورد PLC
دانلود پاورپوینت زردشت، آیین و عقاید آن در عهد باستان
پاورپوینت پول شویی
دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در کسری و فزونی صندوق از دید تحویلداران بانک ملی(word) 33 صفحه
دانلود مقاله پیرامون مالیات(word) 50صفحه
دانلود پاورپوینت تزئینات وابسته به معماری - 23 اسلاید زیبا و شیک پاورپوینت
سورس پروژه دفترچه تلفن به زبان کنسول سی شارپ
دانلود مقاله معماری معاصر ایران(word) 15 صفحه
پاورپوینت صفرتاصد یزد
سورس mvvm
دانلود مقاله تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام(word) 16 صفحه
دانلود مقاله پیرامون آفات مرکبات(word) 30 صفحه
نام پاورپوینت : روانشناسی تربیتی
فایل پاورپوینت اقلیم اصفهان
دانلود مقاله پیرامون جهاد اقتصادی(word) 70 صفحه
دانلود مقاله حسابداری دولتی(word) 31 صفحه
پاورپوینت دستور زبان فارسی
دانلود برنامه و آموزش تصویری ساخت شماره مجازی آمریکا --تست شده همه چیز اوکیه
دانلود مقاله بودجه و پروژه های عمرانی(word) 40صفحه
موضوع مقاله: آمار و مدل سازی(word)
دانلود مقاله کنترل موجودی انبار شرکت گروه ماشین های اداری(word) 99 صفحه
دانلود مقاله پرورش و تولید میوه کیوی(word) 16صفحه
دانلود مقاله الگوی کاشت مناسب در اراضی شور(word) 13صفحه
پاورپونت طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++)
پاورپونت صفر تا صد مانیتور
دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی-18 اسلاید شیک و زیبا و جامع
ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﻤﺮﺍه ﺑﺎ ﻣﺜﺎﻝ ﺭﺷﻨﺎﻝ ﺭﺯ
نام پاورپوینت : پاورپوینت حسابداری ملی
دانلود مقاله اثر فرسایش آبی در کاهش حاصلخیزی(word) 53صفحه
پاورپوینت حقوق تجارت
دانلود مقاله تاریخچه و نحوه ی استفاده از صدا در کامپیوتر و وب‎(word)
پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها
پاورپوینت جنگ نرم : مبانی ، ابزارها و راه‌های مقابله
دانلود مقاله و تحقیق پیرامون کوره آفتابی(word) 12 صفحه شیک و کامل
دانلود پروژه کنترل کیفیت آماری – کنترل فرآیند آماری(word) 54 صفحه
آشنایی با تکنولوژی VOIP + پاورپوینت
فروش پکیج فایل بیش از دو هزار فایل ورد و پاورپوینت -جدید و پرفروش با قیمت 60 هزار تومان
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت درباره کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کنترل عمق بیهوشی با استفاده از روش MPC
پاورپوینت در مورد کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن
پاورپوینت در مورد کنترل عصبی تطبیقی بازوی انعطاف پذیر
پاورپوینت در مورد کنترل مایع
پاورپوینت در مورد کنترل بهداشتی استخرهای شنا
پاورپوینت در مورد کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد
پاورپوینت در مورد کمک‌هزینه دستیاران دوره تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
پاورپوینت کمپوت آناناس
پاورپوینت در مورد کلینیک تخصصی و فوق تخصی
پاورپوینت درمورد کلیات محیط زیست
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
دانلود پروژه کارآفرینی و طرح تولید شیرینی
پاورپوینت در مورد کلیات استناد
پاورپوینت در مورد کشور عراق
پاورپوینت در مورد کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی گازی
پاورپوینت در مورد کربوهیدراتها
پاورپوینت در مورد کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز
پاورپوینت در مورد کتابشناسی
پاورپوینت در مورد کتاب کار نمای کلاسی انرژی
پاورپوینت کاهش و کنترل وزن Weight Reduction
پاورپوینت در مورد کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی
پاور پوینت در مورد کاهش اثر پدیده تشدید زیرسنکرون توسط بانک مقاومت ترمزی دینامیکی
پاورپوینت درباره کانابیس
کامپیوترهای قابل پوشیدن
پاورپوینت درباره کالیبریشن
پاورپوینت در مورد کارگاه مقدماتی روش تحقیق
پاورپوینت درباره کارگاه خبرنویسی
پاورپوینت در مورد کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت درباره کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت در مورد کارگاه برنامه ریزی شهری
پاورپوینت در مورد کارگاه بازار یابی
پاورپوینت در مورد کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
مقاله درباره گراف -9 صفحه
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آلودگی هوا
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزش ضمن خدمت
پاورپوینت در مورد کارگاه آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه
پاورپوینت در مورد کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت کارتونهای قدیمی دوران کودکی
پاور پوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور

کلمات کلیدی :میریت زنجیره تأمین انلو پاورپوینت شبیه‌سازی زنجیره تأمین میریت زنجیره اسلای شیک زنجیره تأمین پاورپوینت شبیه‌سازی میریت زنجیره انلو پاورپوینت زنجیره تأمین میریت اسلای
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت در مورد ابزارهای مالی در بازار سرمایه

دانلود پاورپوینت در مورد ابزارهای مالی در بازار سرمایه

پاورپوینت در مورد ابزارهای مالی در بازار سرمایه

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید:25

ابزارهای مالی مشتقه در بازار سرمایه

مقدمه

هدف از این مقاله بیشتر تشریح ابزار مشتقه و طراحی ابزار نوین برای بازار سرمایه است. شایان ذکر است که این ابزارهای مالی در بسیاری از نقاط دنیا سخت مورد توجه افکار عمومی واقع شده و امید است که در آینده نزدیک بتوان از این ابزار در بازار سرمایه ایران نیز بهره گرفت.









سایر محصولات :
دانلود پاورپوینت در مورد ابزارهای مالی در بازار سرمایه

دانلود پاورپوینت در مورد ابزارهای...

پاورپوینت درس صنایع اجتماعی پنجم، نگاهی به صنعت ایران

پاورپوینت درس صنایع اجتماعی پنجم،...

دانلود پاورپوینت پرسشگری خرد و دانش فارسی چهارم دبستان

دانلود پاورپوینت پرسشگری خرد و دانش...

دانلود پاورپوینت در مورد خواجه نصیرتوسی

دانلود پاورپوینت در مورد خواجه نصیرتوسی...

پاورپوینت درس نهم شکوفایى علوم و فنون پس ازظهور اسلام

پاورپوینت درس نهم شکوفایى علوم...

دانلود پاورپوینت درس هفدهم فارسی دوم دبستان

دانلود پاورپوینت درس هفدهم...

پاورپوینت در مورد حضرت محمد

پاورپوینت در مورد...

دانلود پاورپوینت در مورد گوش انسان

دانلود پاورپوینت در مورد گوش انسان...

دانلود پاورپوینت مساحت اشکال در ریاضی

دانلود پاورپوینت مساحت اشکال در...

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی مدرسان کارورزی4

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی...

دانلود پاورپوینت پیش نیاز های اولیه ی مهارت نوشتن

دانلود پاورپوینت پیش نیاز های اولیه...

پاورپوینت جمع و تفریق اعدادِ اعشاری

پاورپوینت جمع و تفریق...

دانلود پاورپوینت درباره دستگاه گردش خون

دانلود پاورپوینت درباره دستگاه گردش...

اموزش کاربردی ویژوال استودیو به زبان فارسی به صورت pdf در 22 صفحه

اموزش کاربردی ویژوال استودیو به زبان فارسی...

دانلود پاورپوینت در مورد روش های تدریس، روش استقرایی

دانلود پاورپوینت در مورد روش های...

پاورپوینت فارسی دوم دبستان، از همه مهربان تر

پاورپوینت فارسی دوم دبستان، از همه...

دانلود پاورپوینت بدفهمی ارزش مکانی اعداد _ ریاضی ابتدایی

دانلود پاورپوینت بدفهمی ارزش مکانی اعداد ...

پاورپوینت علوم پنجم، درس پنجم، حرکت بدن، ماهیچه ها واستخوان ها

پاورپوینت علوم پنجم،...

دانلود پاورپوینت دستور زبان فارسی در مورد اضافه

دانلود پاورپوینت دستور زبان فارسی در مورد...

دانلود پاورپوینت آشنایی با راه ها و حمل و نقل

دانلود پاورپوینت آشنایی...

دانلود پاورپوینت درس پژوهی و راههای توسعه آن

دانلود پاورپوینت درس پژوهی و...

دانلود پاورپوینت روش های تدریس روش بدیعه پردازی

دانلود پاورپوینت روش...

پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن

پاورپوینت مفهوم صادرات غیر...

دانلود پاورپوینت در مورد روش های تدریس روش سخنرانی

دانلود پاورپوینت در مورد روش...

بررسی تمام شرایط مرزی موجود در openFoam همراه با توضیحات کامل به زبان اصلی و به صورت pdf در130 صفحه

بررسی تمام شرایط مرزی موجود در...

پاورپوینت کلیات مطالعات اجتماعی پایه‏ی پنجم ابتدایی

پاورپوینت کلیات مطالعات اجتماعی...

تحقیق درباره تاریخچه کامپیوتر word 16 صفحه

تحقیق درباره تاریخچه کامپیوتر word...

تحقیق درباره تاریخچه کامپیوتر word 16 صفحه

تحقیق درباره تاریخچه کامپیوتر word...

تحقیق درباره تاریخچه کامپیوتر word 16 صفحه

تحقیق درباره تاریخچه کامپیوتر...

اشنایی با انواع شرایط مرزی در انسیس فلوینت همراه با توضیحات کامل به زبان اصلی و به صورت pdf در31 صفحه

اشنایی با انواع شرایط مرزی در انسیس...

پاورپوینت جشنواره جابربن حیان، پروژه علمی دانش آموزان ابتدایی

پاورپوینت جشنواره جابربن حیان، پروژه...

پاورپوینت آموزش نماز دو رکعتی

پاورپوینت آموزش نماز دو رکعتی...

ویدیو اموزشی وارد کردن فایل متنی به تک پلات و رسم کانتور و نمودارهای مربوطه به زبان فارسی

ویدیو اموزشی وارد کردن فایل...

پاورپوینت نشانه ر، درس 5 مادر

پاورپوینت نشانه ر، درس 5 مادر...

پاورپوینت تصمیم گیری اجتماعی

پاورپوینت تصمیم گیری اجتماعی...

تحقیق درباره بیماری وبا word 15 صفحه

تحقیق درباره بیماری وبا word 15...

تحقیق درباره بیماری وبا word 15 صفحه

تحقیق درباره بیماری وبا word...

تحقیق درباره بیماری وبا word 15 صفحه

تحقیق درباره بیماری وبا word 15 صفحه...

پاورپوینت تفریق عددهای مرکب، پنجم ابتدایی

پاورپوینت تفریق عددهای...

دانلود پاورپوینت کسر و عدد مخلوط مقایسه و ساده کردن کسرها

دانلود پاورپوینت کسر و عدد...

پاورپوینت الگوها، درس ریاضی کلاس پنجم

پاورپوینت الگوها، درس...

پاورپوینت آموزش اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم

پاورپوینت آموزش اذان و اقامه ،...

پاورپوینت علوم تجربی چهارم دبستان، زنگ علوم

پاورپوینت علوم تجربی چهارم...

دانلود پاورپوینت روش مکاشفه ای

دانلود پاورپوینت ...

تحقیق درباره اوتیسم word 58 صفحه

تحقیق درباره اوتیسم word 58 صفحه...

تحقیق درباره اوتیسم word 58 صفحه

تحقیق درباره اوتیسم word 58 صفحه...

تحقیق درباره اوتیسم word 58 صفحه

تحقیق درباره اوتیسم word 58 صفحه...

دانلود پاورپوینت روش گردش علمی

دانلود پاورپوینت روش گردش علمی...

پاورپوینت جمع عددهای مرکب، ریاضی پنجم ابتدایی

پاورپوینت جمع عددهای مرکب، ریاضی...

پاورپوینت آب ماده ی با ارزش، فصل پنجم علوم ، سوم دبستان

پاورپوینت آب ماده ی با...

فایل خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس
دانلود پاورپوینت درس22 مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی بازسازی ویرانه ها
دانلود پاورپوینت درس21 مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی کشورگشایان بی رحم
دانلود پاورپوینت درس19 مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی ایرانیان مسلمان حکومت تشکیل می دهند
فایل خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس
کارورزی 3 کنش پژوهی
دانلود پاورپوینت درس21 مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی کشورگشایان بی رحم
نمونه گزارش ساختار سازمانی مدرسه
گزارش کارآموزی ساخت مجتمع بهداشتی تشخیصی درمانی پزشکان
پاورپوینت طراحی آزمونهای استاندارد درس تاریخ
پاورپوینت طبقه بندی وسایل پزشکی
پاورپوینت طبقه بندی مشاغل دوره توجیهی بدو خدمت
پاورپوینت طب سنتی
پاورپوینت طب اسلامی طب مسلمانان
پاورپوینت ضرورت استفاده از امضای دیجیتالی
پاورپوینت صهیونیسم و تأثیرات منفی آن برفرهنگ وتمدن اسلامی
پاورپوینت صنعت نفت و گاز
پاورپوینت صدا و ویبره
پاورپوینت جایگاه و تاثیرات رایانه در زندگی امروز

کلمات کلیدی :مور ابزارهای مالی ابزارهای مالی بازار سرمایه بازار سرمایه ابزارهای مالی مور ابزارهای انلو پاورپوینت بازار پاورپوینت ابزار ابزارهای
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحقیق درباره صدور بیمه های درمان

تحقیق درباره صدور بیمه های درمان

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 99 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

الف- بیمه درمان گروهی

به منظور حمایت از افراد جامعه در زمینه جبران هزینه های درمانی ناشی از بیماری و حادثه شرکت بیمه آسیا بیمه ای را تحت عنوان بیمه درمان بصورت گروهی و جهت گروه های بالای پنجاه نفر ارایه می نماید. بدین رو شرکت ها و موسساتی که تحت پوشش سازمان بیمه تأمین اجتماعی، خدمات درمانی کارکنان دولت و یا سایر سازمانهای مشابه هستند می‎توانند با خرید این بیمه کارکنان خود و افراد تحت تکفل را که شامل همسر، فرزندان و والدین تحت تکفل آنان می باشد، تحت پوشش قرار دهند.

-پوششهای قابل ارایه:

  • جبران هزینه های دوران بستری در بیمارستان:

1/1- درمان طبی و اعمال جراحی ناشی از حادثه یا بیماری، آنژیوگرافی قلب و انواع سنگ شکن، سقف تعهدات سالیانه حداقل 000ر000ر5 ریال تا حداکثر 000ر000ر50 ریال قابل ارایه خواهد بود.

2/1- جبران هزینه های زایمان (طبیعی و سزارین) تا سقف یک در هزار مبلغ تعهد بیمارستانی و حداکثر تا مبلغ 000ر000ر5 ریال.

  • جبران هزینه های پاراکلینیکی و درمان سرپایی شامل:

1/2- سونوگرافی، ماموگرافی، ام.آر.آی، انواع اسکن و سیتی اسکن، رادیوتراپی، انواع آندوسکوپی، اکوکاردیوگرافی تا سقف حداکثر 10 درصد مبلغ تعهد بیمارستانی.

2/2- تست ورزش، نوار عضله، نوار عصب، نوار مغز، آنژیوگرافی چشم تا سقف حداکثر 5 درصد مبلغ تعهد بیمارستانی.

3/2- شکستگیها، گچ گیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم و تخلیه کیست و لیزر درمانی تا سقف حداکثر 5 درصد مبلغ تعهد بیمارستانی.

  • جبران هزینه های مربوط به رفع عیوب انکساری چشم مشروط بر اینکه درجه نقص بینایی هر چشم 4 دیوپتر یا بیشتر باشد با تائید پزشک معتمد بیمه گر قبل از انجام عمل حداکثر برای هر چشم تا مبلغ 000ر500ر1 ریال قابل پرداخت است.
  • جبران هزینه های اعمال جراحی تخصصی شامل: جراحی مغز و اعصاب (به استثناء دیسک ستون فقرات)، قلب، پیوند کلیه و مغز استخوان حداکثر تا دو برابر مبلغ تعهد بیمارستانی می‎باشد.
  • جبران هزینه های انتقال بیمار با آمبولانس در موارد اورژانس داخل شهر 000ر200 ریال و بین شهری 000ر500 ریال در سال می‎باشد.
  • هزینه های بیمارستانی بیمه شدگانی که به علت فقدان امکانات لازم با تائید بیمه گر به خارج از کشور اعزام می‎شوند براساس ضوابط بیمه نامه پرداخت خواهد شد.
  • حداکثر سن بیمه شده برای گروه های کمتر از هزار نفر 60 سال می‎باشد و از آن به بعد بیمه گر اضافه نرخهای زیر را برای بیمه شدگان با بیش از سن 60 سال اعمال می نماید:
  • 61 الی 69 سالگی تمام 50%
  • 70 سالگی به بالا 100%

ب- بیمه مسافرین عازم به خارج از کشور:

شرکت بیمه آسیا به منظور رفاه حال هموطنانی که عازم خارج از کشور می باشند، با یک شرکت معتبر بیمه ای در خارج از کشور قرارداد همکاری منعقد نموده است که طی آن هزینه های درمانی بیمه شدگان در کشور مقصد، طبق ضوابط بیمه نامه تسویه می گردد.

پوششهای ارائه شده در این بیمه نامه شامل کلیه هزینه های درمانی، جراحی و بستری شدن بیمه شده که ناشی از حوادث یا بیماری ناگهانی بوده و به تجویز پزشک انجام پذیرد، می‎باشد. بدین ترتیب چنانچه بیمه شده در طول سفر یا مدت اقامت در خارج از کشور دچار حوادث (بجز حوادث ناشی از کارورزی) یا بیماری ناگهانی گردد (بجز بیماریهای موجود، عود شونده مزمن یا بیماریهایی که بیمه شده قبلاً به آن مبتلا و تحت درمان بوده است). بشرط آنکه مدت سفر از 92 روز متوالی تجاوز ننماید مشول استفاده از خدمات این بیمه نامه می‎باشد. از سایر مزایای این بیمه نامه می‎توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • تأمین فوریتهای دندانپزشکی به استثناء پرکردن قطعی و پروتز تا مبلغ 150 یورو.
  • رفع مشکلاتی نظیر مفقود یا ربوده شدن پاسپورت، بلیط، ویزا و مانند آن.
  • هزینه عیادت ضروری یک نفر ملاقات کننده در صورتی که بیمه شده مجبور به بستری شدن در بیمارستان بیش از 10 روز باشد.
  • هزینه انتقال جسد به ایران و هزینه های مربوط به آن.
  • مساعدتهای حقوقی نظیر تحت تعقیب قرار گرفتن به دلیل مسئولیت مدنی یا ایراد خسارت به اشخاص ثالث یا خشونت غیرعمدی یا عدم رعایت قانون به استثناء مسئولیت های ناشی از استفاده مالکیت یا نگهداری وسیله نقلیه موتوری تا مبلغ یک هزار یورو.

حداکثر مبلغ تعهد 000ر50 یورو برای هر بیمه شده در طول مدت اعتبار بیمه نامه می‎باشد.

صدور بیمه نامه بصورت انفرادی بوده لیکن برای افرادی که طی یک گروه با مدت و مقصد یکسان نسبت به اخذ پوشش بیمه ای اقدام نمایند، برحسب تعداد از 5% تا 20% تخفیف در نظر گرفته می‎شود.

پوشش بیمه نامه فقط در خارج از کشور بوده و اعتبار آن از لحظه خروج از مرزهای هوایی و زمینی و دریایی کشور جمهوری اسلامی ایران به منظور شروع سفر لغایت ورود به مرزهای مورد اشاره به منظور پایان سفر و یا خاتمه مدت بیمه نامه هر کدام که مقدم باشد، ملاک عمل است.

حداکثر سن بیمه شدگان 80 سال تمام می‎باشد.

مدت بیمه نامه برحسب درخواست متقاضی از 1 الی 92 روز متوالی تعیین می گردد و قابل افزایش به 6 ماه و یکسال نیز می‎باشد.

این بیمه نامه در صورت عدم خروج بیمه شده از کشور و یا عدم دریافت ویزا با کسر مبلغی بعنوان هزینه اداری و حداکثر ظرف مدت 3 ماه از تاریخ صدور بیمه نامه قابل ابطال می‎باشد.

مراحل و مدارک موردنیاز صدور بیمه نامه:

  • تکمیل فرم پیشنهاد که شامل اطلاعات گذرنامه ای متقاضی می‎باشد.
  • ارایه گذرنامه یا تصویر آن جهت صدور بیمه نامه.
  • حق بیمه که بصورت نقدی دریافت می گردد.

پرداخت خسارت به دو طریق انجام می پذیرد:

  • مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه آسیا توسط معرفینامه
  • مراجعه مستقیم به مراکز درمانی

بیمه آسیا بمنظور صرفه جویی در هزینه ها و ایجاد تسهیلات با مراکز پزشکی قرارداد همکاری منعقد نموده بدینرو در صورتیکه بیمار تمایل به استفاده از این مراکز را داشته باشد می بایست مدارک لازم را تهیه به نزدیکترین واحد صدور معرفی نامه به مرکز درمانی مورد نظر و یا شرکت نمایندگی صادر کننده بیمه نامه مراجعه و نسبت به دریافت معرفی نامه براساس شرایط و مقررات بیمه نامه اقدام نماید. بیمار در هنگام ترخیص هزینه هائی را که در تعهد بیمه نامه نمی باشد راسا پرداخت مابه التفاوت توسط مرکز پزشکی به حساب بیمه آسیا منظور خواهد شد.









سایر محصولات :
تحقیق درباره صدور بیمه های درمان

تحقیق درباره صدور بیمه...

انحراف اشعه

انحراف اشعه...

تحقیق درباره صدف

تحقیق درباره صدف...

پروژه اصول کلی رادارهای نظامی و غیر نظامی

پروژه اصول کلی رادارهای نظامی و غیر...

تحقیق درباره صداقت

تحقیق درباره صداقت...

تحقیق درباره صدا در محیط

تحقیق درباره صدا در محیط...

سنتز لیگاند چیست ؟

سنتز لیگاند چیست ؟...

تحقیق درباره شیوه برنامه زندگی

تحقیق درباره شیوه برنامه زندگی...

سورس پروژه کارگزینی

سورس پروژه کارگزینی...

تحقیق درباره شیوه استراتژی در شیر اِن زِد

تحقیق درباره شیوه استراتژی در شیر...

سورس پروژه مدیریت کلاس

سورس پروژه مدیریت کلاس...

تحقیق درباره شیمی نفت

تحقیق درباره شیمی نفت...

سورس برنامه شمارش حروف و کلمات

سورس برنامه شمارش حروف...

ریاضی دهم امتحان ترم 1 انرژی اتمی

ریاضی دهم امتحان ترم 1...

پاورپوینت نکات مهم در تربیت دینی فرزندان _10 اسلاید

پاورپوینت نکات مهم در تربیت دینی...

پاورپوینت نکات مهم در تربیت دینی فرزندان _10 اسلاید

پاورپوینت نکات مهم در تربیت دینی...

پاورپوینت نکات مهم در تربیت دینی فرزندان _10 اسلاید

پاورپوینت نکات مهم در تربیت...

پاورپوینت نکات مهم در تربیت دینی فرزندان _10 اسلاید

پاورپوینت نکات مهم در...

پروژه ارشدحسابداری بررسی تأثیر سیستم جامع مالی و یکنواخت صنعت نفت بر ویژگی‌های کیفی اطلاعات حسابداری

پروژه ارشدحسابداری بررسی...

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک سینا شعب شهر ....

پروژه ارشد مدیریت بازرگانی بررسی اثر...

فیلم آموزشی توابع مالی در حسابداری نسخه 2

فیلم آموزشی توابع مالی در حسابداری نسخه...

پاورپوینت علوم تجربی نهم

پاورپوینت علوم تجربی نهم...

مالیات مستقیم

مالیات مستقیم...

صنایع دستی استان زنجان

صنایع دستی استان...

پاورپوینت ریاضی نهم

پاورپوینت ریاضی نهم...

دما

دما...

چارق دوزی و مسجد قروه

چارق دوزی و مسجد قروه...

تجارت غیر اخلاقی

تجارت غیر اخلاقی...

تاریخ تطبیقی ادیان زرتشت و مجوس

تاریخ تطبیقی ادیان زرتشت و...

استان گلستان

استان گلستان...

ارتباط میان رسم سه نما و حجم‌سازی

ارتباط میان رسم سه نما و...

مجموعه نرم افزار دسکتاپ کامپیوتر

مجموعه نرم افزار دسکتاپ کامپیوتر...

اتلاف انرژی و منابع

اتلاف انرژی و...

ابهر

ابهر...

پاورپوینت فارسی نهم

پاورپوینت فارسی نهم...

Economy And Culture

Economy And Culture...

تلوزیون الماسی نسخه کامپیوتر

تلوزیون الماسی نسخه کامپیوتر...

فیلم آموزشی توابع مالی در حسابداری نسخه 1

فیلم آموزشی توابع مالی در...

پاورپوینت علوم تجربی هشتم

پاورپوینت علوم تجربی...

جزوه دست نویس قانون گاز ها ویژه کنکور

جزوه دست نویس...

پاورپوینت ریاضی هشتم

پاورپوینت ریاضی هشتم...

پاورپوینت فارسی هشتم

پاورپوینت فارسی هشتم...

قالب پاورپوینت کارشناسی ارشد حسابداری

قالب پاورپوینت کارشناسی...

تحقیق درمورد شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف

تحقیق درمورد شبکه توزیع و...

تحقیق درمورد افت تحصیلی

تحقیق درمورد افت تحصیلی...

تحقیق درموردافسردگی

تحقیق درموردافسردگی...

افسردگی

افسردگی...

کاربرد غیر مجاز داروها در ورزشدوپینگ

کاربرد غیر مجاز...

دانلود تحقیق درباره تاجر و شغل تجارت
دانلود تحقیق درباره اسلحه پیشرفته سربازان قرن ۲۱
تحقیق درباره علف چشمه یا بولاغ
پاورپوینت درباره برنامه ریزی و سیاستگذاری فرهنگی در ایران
دانلود گزارش کاروزی صنایع لاستیک
دانلود گزارش کارورزی شرکت قند شیروان
دانلود گزارش کارورزی لوسمی میلوئیدها دو مزم
دانلود گزارش کارورزی شرکت آب و فاضلاب
دانلود گزارش کارورزی عمران پروژه خیام 18
دانلود گزارش کارورزی مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی بامداد
دانلود گزارش کارورزی مجتمع تک واحد داده پردازی تون
دانلود تحقیق درباره فیثاغورث
دانلود تحقیق درباره زکریای رازی
تحقیق درباره بررسی عملکرد الگوریتم بهینه سازی توده ذرات (PSO )
تحقیق درباره ی ترکیب جامدات در وسایل مخلوط کن مختلف
تحقیق درباره ی تخریب فلزات با عوامل غیرخوردگی
تحقیق درباره ی نقش تغییرات اجتماعی درتحولات فرهنگی
تحقیق درباره تیتراسیون
تحقیق درباره دیدگاه سید محمد خاتمی درباره فلسفه
تحقیق درباره دیوان شمس
تحقیق درباره مینیاتور
تحقیق درباره دین‌شناسی و عرفان
تحقیق درباره دین و معنویت
تحقیق درباره سازمان دهی شده تیراندازی

کلمات کلیدی :این بیمه نامه صدور بیمه نامه بیمه نامه میlrm نامه میlrm باشد همکاری منعقد نموده قرارداد همکاری منعقد بیمه نامه هزینه های میlrm باشد بیمه شده جبران هزینه مبلغ عهد عهد بیمارسانی این بیمه بیمه آسیا صدور بیمه هزینه میlrm حداکثر جبران درمان درمانی بیمارسانی منظور جراحی مراکز
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت فنون فروش

دانلود پاورپوینت فنون فروش
هدف تمام شرکتهای انتفاعی، افزایش فروش و کسب سوداست.
فروشندگان امروز بیش از گذشته قدرتی پویا در دنیای تجارت محسوب می شوند و تلاشهای آنها اثر مستقیم بر فعالیتهای متنوع و مختلف شرکت دارد.آنها محصولات شرکت را به مشتریان معرفی می کنند، سفارشات فروش را که منجر به ارسال محصولات برای مشتریان می شود دریافت می کنند.
موقعیت محصولات شرکت را در بازار حفظ می کنند، وضعیت رقبا را ارزیابی می کنند و نهایتاً زمینه های موفقیت و پیشرفت شرکت را فراهم می آورند. شرکتها برای فروش محصولات خود شیوه مناسبی را اتخاذ می کنند. آنها یا از فروشندگان مستقیم خود برای فروش استفاده می کنند و یا برای این منظور از فروشندگان قراردادی استفاده می کنند. در هر دو شیوه، مدیران فروش بایستی مدیریت بر فروش و نیروی فروش را جدی بگیرند.
شرایط کسب و کار امروز نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است. دیگر نمی توان درکنج اتاق مدیریت و پشت درهای بسته نشست و با تشکیل جلسه برای آینده شرکت تصمیم گیری کرد .
ضرورت توجه به مساله بازاریابی و فروش
امروز شرایط فرق کرده است :
افزایش پیچیدگی کسب و کارها به لحاط افقی ، عمودی و جغرافیایی
تغییر مستمر عادات مصرف کننده
افزایش رقابت ها
الزام بقا به ارائه کالا و خدمات با کیفیت
شباهت بسیار و همانند کالا و خدمات به یکدیگر
محوریت یافتن خریداران در بازار ها
دوری فاصله ها و افزایش روزافزون جمعیت
توسعه فن آوری های ارتباطی و اطلاعاتی
پیشرفت و تاثیرگذاری رسانه ها در سبک زندگی افراد
صنعتی شدن زندگی بشر امروز
پیشرفت علوم و دانش بشری
تنوع کالا و خدمات قابل ارائه
تاثیرگذاری تبلیغات بر سبک و سیاق زندگی بشر امروز

تعریف اولیه از بازاریابی:

فعالیتی انسانی جهت ارضاء نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله محصولات حال مفاهیم تعریف فوق را بررسی می کنیم :

فعالیت است و نه پیشامد و اتفاق : باید تلاش و حرکت مستمر داشت.
انسانی و نه مکانیکی . یعنی نمی توان تنها با اتکاء به نرم افزارها و پیش بینی های محاسباتی اقدام کرد.
ارضاء و خوشنود کردن و نه برآورده کردن و رفع نیاز تا وفاداری در مشتری ایجاد گردد
طبق بررسی ها اگر ۲۰ مشتری از خدمات شما ناراضی باشند ۱۹ نفر از آنها این موضوع را به شما نخواهند گفت و ۱۴ نفر از بین ۱۹ نفر به فروشندگان دیگر مراجعه می کنند و تنها ۵ نفر به ارتباط شان با شما آن هم البته برای زمان محدودی ادامه خواهند داد .
هر مشتری ناراضی به طور متوسط حداقل به ۱۰ نفر دیگر تجربه نا خوشایندش را می گوید و هر مشتری راضی بطور متوسط حداکثر به ۳ نفر دیگر می گوید
۹۵% از مشتریان ناراضی اگر با سرعت و به خوبی به شکایتشان رسیدگی شود مشتریان وفادار خواهند شد.
نیاز است در ابتدا امر یعنی رفع محرومیت های فیزیولوژیکی که در تمام انسانها مشترک است . پس گاه لازم است در ابتدا نیاز را در افراد ایجاد کنیم تا او وادار به تکاپو شود مثل نیاز به غذا،آب، لباس،شغل،پناهگاه،نیاز جنسی،آسایش،آموزش
خواسته شکل برآورده کردن نیازها است که این تفاوت بنا برعادات، فرهنگ، سلیقه و ذائقه و یا شرایط زمان و مکان متفاوت است. مثل رفع گرسنگی با یک تکه نان خشک و یا با سرو سرویس هر دو میسر است یا نیاز شغلی هم به شکل نجاری و هم به شکل پزشکی میسر است
فرایند است یعنی کلیه مفاهیم مرتبط با بازار دارای بازخورد و مسیر یادگیرنده اند فلذا روند و مسیر یک سویه بدون ارتباط با محیط بیرون نمی باشند.
مبادله است و نه اجبار و کمک بلاعوض . به عبارتی دو طرف وجود دارند که هر یک چیزی با ارزش برای طرف دوم دارد یکی پول و دیگری کالا و خدمات فلذا هر دو در مقابل چیزی که از دست می دهند باید چیز با ارزش تری بدست آورند فلذا ارزان و گران نسبی اند و نه مطلق
محصولات شامل چیزهای ملموس و مشهود (کالا) غیرملموس اما مشهود(خدمت) و غیرملموس و غیرمشهود(ائده) می باشد و می تواند به شکل بی نهایت برای بشر تعریف گردد
شامل 33 اسلاید powerpoint








سایر محصولات :
دانلود پاورپوینت فنون فروش

دانلود پاورپوینت فنون فروش...

دانلود تحقیق در مورد ادیان ابتدایی

دانلود تحقیق در...

پروژه سیستم های برقی و الکترونیکی اتومبیل خودرو

پروژه سیستم های...

پروژه بررسی و شرح عملکرد کلی اتومبیل پراید

پروژه بررسی و شرح...

کتاب سوالات عمومی استخدامی

کتاب سوالات عمومی استخدامی...

پاورپوینت درباره سالمونلوز در نشخوارکنندگان و طیور

پاورپوینت درباره سالمونلوز در نشخوارکنندگان و طیور...

پروژه رشته مکانیک با موضوع طراحی جیگ و فیکچسرها

پروژه رشته مکانیک با موضوع...

پروژه مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه 2 تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگی‌های سازمان یادگیرنده

پروژه مقایسه دبیرستان های دخترانه...

پاورپوینت درس چهارموظایف دولت مطالعات اجتماعی پایه هشتم

پاورپوینت درس چهارموظایف...

پروژه بررسی مدیریت در صنعت IT

پروژه بررسی مدیریت در صنعت...

نقشه ژئورفرنسزمین مرجع شده منطقه 1 شهر تهران سال 96 با کیفیت بسیار بالا در فرمت GeoTiff

نقشه ژئورفرنسزمین مرجع شده منطقه...

پروژه ساخت نانو ذرات فریت به روش هم رسوبی

پروژه ساخت نانو ذرات فریت...

دانلود پاورپوینت مدیریت روستایی در ایران و بررسی نقش دهیاریها در توسعه روستایی

دانلود پاورپوینت مدیریت...

پروژه مقایسه رفتار اطلاع‌یابی آموزشی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم انسانی و فنی مهندسی در استفاده از اینترنت

پروژه مقایسه رفتار اطلاع‌یابی...

پروژه مدل سازی و آنالیز خواص مکانیکی نانولوله های کربنی

پروژه مدل سازی و آنالیز خواص...

دانلود پاورپوینت درباره سنگ ها

دانلود پاورپوینت درباره سنگ ها...

پروژه رشته مکانیک با موضوع اصول کار با لیزر

پروژه رشته مکانیک...

دانلود تحقیق در مورد مهمترین عواملی که در طراحی یک فرایند ارزیابی عملکرد

دانلود تحقیق در مورد...

اقدام پژوهی چگونه توانستم طریقه نوشتن دیکته را از لحاظ سریع و صحیح نوشتن در دانش آموزان تقویت نمایم

اقدام پژوهی چگونه توانستم طریقه...

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب نقش دل در مدیریت

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب نقش...

دانلود تحقیق در مورد ازدواج‌های اینترنتی چالشی پیش روی جامعه

دانلود تحقیق در...

پروژه مقایسه سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با دانشجویان دانشکده علوم پایه

پروژه مقایسه سلامت...

پروژه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

پروژه انتخاب یک...

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را به بهداشت تغذیه و استفاده از تغذیه‌ی صحیح و سالم علاقه مند نمایم

اقدام پژوهی چگونه توانستم...

پروژه بررسی دینامیک سیالات و روش های تست کارایی در توربو ماشین ها

پروژه بررسی دینامیک سیالات و روش...

پاورپوینت درباره روشهای برداشت از مخازن

پاورپوینت درباره روشهای برداشت...

دانلود تحقیق در مورد اصول و مبانی مکتب فکری امام خمینی

دانلود تحقیق در مورد اصول و مبانی...

پروژه بررسی عملکرد توربو پمپ ها

پروژه بررسی عملکرد توربو پمپ ها...

پاورپوینت درباره روش های استخراج آنزیمی و شیمیایی فروکتوز

پاورپوینت درباره روش...

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq NX6110

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq...

پروژه بررسی و معرفی بخش های مختلف نیروگاه گازی

پروژه بررسی و معرفی...

پروژه طراحی، ساخت و نصب بویلر های صنعتی

پروژه طراحی، ساخت و...

پاورپوینت درباره زخم معده و اثنی عشر

پاورپوینت درباره زخم معده...

نقشه ژئورفرنسزمین مرجع شده منطقه 6 شهر تهران سال 96 با کیفیت بسیار بالا در فرمت GeoTiff

نقشه ژئورفرنسزمین مرجع شده...

پروژه رشته میکانیک با موضوع صنعت نورد

پروژه رشته میکانیک با...

پروژه طراحی رباط شوینده هوشمند

پروژه طراحی رباط شوینده...

پروژه مقایسه سلامت روانی زنان سالمند فعال و غیرفعال بوستان ها

پروژه مقایسه سلامت روانی زنان سالمند...

پروژه روش های آماری برای احتمال پذیری سیستم های تعمیرشدنی

پروژه روش های آماری برای احتمال...

پروژه بررسی ویژگی های اثر بخش امام جماعت، از دیدگاه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه

پروژه بررسی ویژگی های اثر بخش امام...

پروژه مکانیک با موضوع صندلی چرخ دار الکتریکی

پروژه مکانیک با موضوع...

پاورپوینت پیام هفتم درس 6 اسوه ی فداکاری و عدالت

پاورپوینت پیام هفتم درس 6 اسوه...

پروژه طراحی‌ و ساخت‌ وسایل‌ اعمال‌ نیروی‌ داخلی

پروژه طراحی‌ و ساخت‌...

پروژه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق

پروژه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان...

پروژه رشته مکانیک با موضوع رباتیک. doc

پروژه رشته مکانیک با موضوع رباتیک....

پروژه بررسی دو نوع خوردگی، خوردگی بین دانه ای و خوردگی توام با تنش در فولادهای زنگ نزن آستنیتی

پروژه بررسی دو نوع خوردگی، خوردگی...

اقدام پژوهی چگونه توانستم استرس و اضطراب دانش آموز تک والد فاطمه را برطرف نموده و سلامت روان را به او بازگردانم

اقدام پژوهی چگونه...

پروژه بررسی تاثیر تنیدگی بر افراد سالم وافراد متبلا به بیماری میگرن

پروژه بررسی تاثیر تنیدگی بر افراد سالم...

پروژه طراحی بدنه ایرشیب ها وزیر دریای ها

پروژه طراحی بدنه...

جزوه بسیار کاربردی آشنایی با انواع فلنج ها

جزوه بسیار کاربردی ...

دانلود پاورپوینت مدیریت روستایی در ایران و بررسی نقش دهیاریها در توسعه روستایی
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب نقش دل در مدیریت
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود پاورپوینت بازاریابی رابطه مند
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود پاورپوینت انگیزش
دانلود پاورپوینت استخوان بندی بدن انسان
دانلود پاورپوینت بررسی خصوصیات دستگاه XRF
دانلود پاورپوینت استفاده از آنالوگ در آموزش شیمی
دانلود پاورپوینت آموزش کارکنان
دانلود تحقیق جرایم مربوط به اسناد سجلی
دانلود تحقیق اطاله دادرسی
دانلود پاورپوینت آموزش بهداشت روان برای دانشجویان
دانلود پاورپوینت آلودگی های زیست محیطی استان کرمان
دانلود پاورپوینت چگونه یک سمینار خوب ارائه دهیم
دانلود پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جدید
دانلود پاورپوینت گشتاور و اهرمها
دانلود پاورپوینت نرم افزار لینگو
دانلود پاورپوینت عدالت سازمانی
دانلود پاورپوینت ویژگیهای فنی موثر در انتخاب و بکارگیری مصالح
دانلود پاورپوینت خواص مکانیکی خاک
دانلود پاورپوینت آموزش فن گزارش نویسی
دانلود پاورپوینت سیستم گوارشی
دانلود پاورپوینت باران اسیدی
دانلود پاورپوینت اتم ها
دانلود آموزش رفع مشکل Error!Please plug out charger هوآوی g730
مجموعه تصاویر تعمیراتی هوآوی y520
دانلود تحقیق میزان بارندگی و تبخیر ــ منابع آب درون زمین
دانلود پاورپوینت زاویه سنج
دانلود مجموعه تصاویر تعمیراتی هوآوی y600
دانلود سولوشن کانکتور شارژ تبلتهای چینی
دانلود پاورپوینت پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها
دانلود مقاله تاریخچه PHP
دانلود مقاله درباره انواع آچارها
دانلود مقاله درباره اشکال هندسی
دانلود آموزش رفع مشکل Error!Please plug out charger هوآوی g730
دانلود پاورپوینت سازه های پیچ و مهره ای

کلمات کلیدی :پاورپوینت فنون فروش انلو پاورپوینت فنون زنگی بشر برآوره کرن نفر یگر نمی توان برای فروش پاورپوینت فنون فنون فروش محصولات شرکت انلو پاورپوینت محصولات مشتری مشتریان فروشنگان ناراضی شرایط بازار افزایش
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلودگزارش کارآموزی اداره حقوقی شهرداری

دانلودگزارش کارآموزی اداره حقوقی شهرداری

دانلودگزارش کارآموزی اداره حقوقی شهرداری

دانلودگزارش کارآموزی اداره حقوقی شهرداری

مقدمه 1
برخی از انوع پرونده‌های مطروحه در اداره حقوقی شهرداری 2
وصول مطالبات 2
آراء کمیسیونهای شهرداری 5
جرائم ارتکابی در ارتباط با انجام وظایف ماموران شهرداری 6
انتقال سند رسمی 7
استعلامات 8
تعاملات اداره حقوقی با دیگر قسمتهای شهرداری 9
الف:‌ معاونتها 10
معاونت امور شهرداری و فضای سبز 10
معاونت مالی و اداری 12
معاونت شهرسازی و معماری 14
معاونت فنی و عمرانی 16
معاونت حمل و نقل ترافیک 17
معاونت اجتماعی و امور فرهنگی و معاونت هماهنگی و برنامه ریزی 17
ب: ادارات مستقل 18
املاک، اجرای احکام،‌ مشارکتها 18
دفتر شهردار 20
حراست 20
بازرسی 21
مشاورین، روابط عمومی 21
مقدمه
اداره حقوقی به لحاظ نیاز منطقه زیر نظرمستقیم شهردار تشکیل شده و در ارتباط تنگاتنگ با اداره حقوقی مرکز فعالیت می‌نماید. بلحاظ کثرت دعاوی و شکایات مردم و سازمانها از شهرداری و بالعکس در تمامی مناطق این واحد دایر و بی وقفه در حال فعالیت است. اعضای تشکیل دهنده اداره حقوقی نیز بستگی به تراکم کار منطقه داشته که در اداره حقوقی شهرداری منطقه 2 تعداد کارشناسان حقوقی با احتساب سرپرست اداره حقوقی به 13 نفر می‌رسد. و چنانچه کارمندان دفتری این اداره را نیز به تعداد مذکوراضافه کنیم تعداد کل نیروهای شاغل در منطقه 2 شهرداری شانزده نفر خواهد بود. ادارات حقوقی مناطق شهرداری با مسائل و پرونده‌های مختلفی مواجه بود و دامنه فعالیت آنها بسیار متنوع است. در زیر چند مورد از مسائل مبتلا به اداره حقوقی شهرداری به عنوان نمونه ذکر می‌شود.
برخی از انواع پرونده‌های مطروحه در اداره حقوقی شهرداری
وصول مطالبات
یکی از مسائل مبتلا به ادارات حقوقی شهرداری‌ها وصول مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی است و حجم زیادی از کار اداره حقوقی را به خود اختصاص داده تا حدی که در شهرداری منطقه 2 قسمتی مجزا بنام دایره وصول مطالبات با حضور پنج نفر از کارشناس حقوقی تشکیل شده و به طور مستمر درگیر وصول مطالبات شهرداری می‌باشد.
بعضی از اشخاص برای پرداخت عوارض شهرداری یا اجاره بهای اماکن استیجاری شهرداری به میزان بدهی خود یک یا چند فقره چک صادر و تسلیم اداره درآمد شهرداری می‌کنند. بسیاری از این چکها در زمان سررسید وصول نمی‌شود. در نتیجه برای پیگیری به اداره حقوق ارسال می‌شوند. این چکها عموماً وعده‌دار است. بنابراین همه آنها حقوقی و فاقد وصف کیفری هستند.

نوع فایل : docxتعداد صفحه : 36








سایر محصولات :
دانلودگزارش کارآموزی اداره حقوقی شهرداری

دانلودگزارش کارآموزی اداره...

تحقیق آشنایی با انواع دیوار های حایل

تحقیق آشنایی با انواع دیوار...

پاورپوینت ویروس شناسی زونا

پاورپوینت ویروس شناسی زونا...

نشریه علمی_ترویجی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی

نشریه علمی_ترویجی مهندسی نقشه...

مقاله ارشد وندافزایی به ستاکهای سادة فعلی در زبان فارسی نوشتاری و گفتاری معیار طبق نظریة حاکمیت و مرجع گزینی

مقاله ارشد وندافزایی به...

دانلود پاورپوینت نگرش فرآیندی

دانلود پاورپوینت نگرش فرآیندی...

دانلودمقاله سیستم اعداد مانده ای

دانلودمقاله سیستم اعداد...

مقاله ارشد غزل روایی و سایر انواع آن در اشعار قیصر امین پور و سید حسن حسینی

مقاله ارشد غزل روایی و سایر انواع...

دانلود گزارش کارآموزی روزنامه نگاری و چاپ

دانلود گزارش کارآموزی روزنامه نگاری...

پاورپوینت آموزش کامپایلر

پاورپوینت آموزش کامپایلر...

پاورپوینت در مورد ارزشیابی عملکرد کارکنان

پاورپوینت در مورد ارزشیابی...

مقاله ارشد پژوهش مقایسه‌ای خمریات ابونواس با منوچهری و حافظ

مقاله ارشد پژوهش مقایسه‌ای خمریات...

پاورپوینت در مورد ارزش یابی توصیفی چیست

پاورپوینت در مورد ارزش یابی توصیفی چیست...

پاورپوینت در مورد ارزش و اهمیت گیاهان دارویی

پاورپوینت در مورد ارزش و اهمیت گیاهان...

html and css design and build websites 1th Jon Duckett

html and css design and build websites...

امنیت شبکه های کامپیوتری

امنیت شبکه های کامپیوتری...

دانلودمقاله بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی بر یادگیری مهارتهای روانی حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی

دانلودمقاله بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی بر...

پاورپوینت در مورد ارتباطات تصویر ذهنی

پاورپوینت در مورد ارتباطات تصویر...

آموزش تصویری حذف FRPسامسونگ j730f اندروید7100درصد تست شده

آموزش تصویری حذف FRPسامسونگ j730f اندروید7100درصد...

پاورپوینت در مورد ارائه شفاهی

پاورپوینت در مورد ارائه شفاهی...

دانلود تحقیق و بررسی وضعیت بازاریابی شرکت سامسونگ

دانلود تحقیق و...

گزارش تخصصی هنرآموز روان شناسی عمومی چگونگی ایجاد نمودن اصلاحات رفتاری و درسی در هنرجویم زهرا اسم مستعار

گزارش تخصصی هنرآموز...

پاورپوینت در مورد ارائه روشی برای شناسایی کاراکترهای دستنویس،بر پایه شبکه LVQ

پاورپوینت در مورد ارائه روشی برای شناسایی...

دانلودگزارش کارآموزی پالایشگاه شرکت نفت شیراز

دانلودگزارش کارآموزی پالایشگاه شرکت...

نمونه سوالات علوم پایه پنجم

نمونه سوالات علوم پایه...

گزارش تخصصی هنرآموز رسم فنی چگونگی راغب نمودن هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی

گزارش تخصصی هنرآموز رسم فنی چگونگی...

دانلود 500 تحقیق دانش آموزی در موضوعات مختلف

دانلود 500 تحقیق دانش...

طرح گلدوزی 90

طرح گلدوزی 90...

بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در تعاونی ها _ 18 برگ ورد

بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی...

پاورپوینت درموردمسمومیّت های گوارشیخوراکی

پاورپوینت درموردمسمومیّت های گوارشیخوراکی...

طرح گلدوزی 89

طرح گلدوزی 89...

طرح گلدوزی 88

طرح گلدوزی 88...

مقاله استفاده از اشکال داروی پیوسته رهش برای جلب رضایت بیمار

مقاله استفاده از اشکال داروی...

طرح گلدوزی 87

طرح گلدوزی 87...

طرح گلدوزی 86

طرح گلدوزی 86...

طرح گلدوزی 85

طرح گلدوزی 85...

طرح گلدوزی 84

طرح گلدوزی 84...

جزوه کامل درباره زیست شناسی سال دوم دبیرستان رشته علوم تجربی

جزوه کامل درباره زیست...

مقاله شرکت داروسازی ابوریحان

مقاله شرکت داروسازی ابوریحان...

طرح گلدوزی 83

طرح گلدوزی 83...

فعالیت درس 4 مطالعات ششم مصاحبه در مورد مهم ترین تصمیم زندگی با یکی از افراد خانواده، فامیل یا معلّمان و کارکنان مدرسه

فعالیت درس 4 مطالعات ششم مصاحبه...

مقاله تکوین یک روش گاز کروماتوگرافی انتخابی جهت تعیین مقدار آمانتادین در مایعات بیولوژیک

مقاله تکوین یک روش گاز...

طرح گلدوزی 82

طرح گلدوزی 82...

دانلود طرح درس – مطالعات اجتماعی ششم _دوستیروش تفکر استقرایی

دانلود طرح درس – مطالعات...

دانلود طرح درس – مطالعات اجتماعی ششم _دوستیروش تفکر استقرایی

دانلود طرح درس...

طرح گلدوزی 81

طرح گلدوزی 81...

پاورپوینت قالب تونلی

پاورپوینت قالب تونلی...

حل المسائل کامل دینامیک هایبلرویرایش۱۴ سال ۲۰۱۶

حل المسائل کامل...

پاورپوینت در مورد ادنوکارسینوما

پاورپوینت در مورد ادنوکارسینوما...

دانلود تحقیق اشتغال مادران و ناسازگاری فرزندان
دانلود تحقیق مقایسه سلامت روان در بین دانش آموزان
دانلود تحقیق مقایسه میزان افسردگی جانبازان خفیف و شدید
دانلود تحقیق بررسی عواملی که دانش اموزان را به سوی رشته های فنی و حرفه ای سوق می دهد
دانلود تحقیق بررسی روحیات کار آفرینی در بین دانشجویان رشته اقتصاد کشاورزی و مقایسه آن با کار آفرینان
دانلود مقاله گیاه پالایی
مقاله درباره سیستم کنترل هوشمند موتورخانه
پروژه کارآفرینی بسته بندی چای و قهوه فوری
دانلود گزارش کارآموزی شرکت تهویه ساران
گزارش کارآموزی سیستم مکانیکی آسانسور
دانلود مقاله گیاه پالایی
دانلود پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار
دانلودپروژه کارآفرینی تولید فرش ماشینی
دانلود گزارش کارآموزی رنگرزی چاپ و تکمیل کالای نساجی
دانلودگزارش کارآموزی روند طراحی نقشه های ساختمانی شرکت مشاوره ارکان توسعه

کلمات کلیدی :ااره حقوقی شهراری کارآموزی ااره حقوقی انلوگزارش کارآموزی ااره شهراری انلوگزارش کارآموزی حقوقی شهراری انلوگزارش وصول مطالبات شهراری ااره حقوقی حقوقی شهراری کارآموزی ااره انلوگزارش کارآموزی پرونهzwnj های شهراری انلوگزارش وصول مطالبات مطالبات شهراری این چکها شهراری حقوقی میzwnj منطقه انلوگزارش مطالبات کارآموزی مسائل فعالیت تشکیل
  • وبلاگ وبلاگ